„Inchcape Motors” pardavimų vadovas Vitoldas Milius bei jo bendrakeleivis Audrius Sutkus įveikė 5109 kilometrus be sustojimų nakvynei, apvažiavo Baltijos jūrą ir įrodė, kad tokiai kelionei užtenka palyginti mažai degalų.
„Reikia pripažinti, kad „Hyundai“ mūsų lūkesčius viršijo”, - teigė V.Milius. „Kadangi vienas mūsų bendrovės prioritetų yra aplinkosauga, tai šio ekologinio žygio tikslas buvo vaizdžiai pademonstruoti, kad mūsų parduodami automobiliai atitinka visus aplinkosaugos reikalavimus, yra ekonomiški, kompaktiški ir puikiai tinka ilgoms distancijoms tiek dėl savo komforto, tiek dėl patikimumo. Reikia pripažinti, kad „Hyundai“ mūsų lūkesčius viršijo”, - teigė V.Milius.
Įspūdingai mažą degalų suvartojimą lėmė ir „Hyundai ix20” automobilyje įdiegta degalus taupanti ISG („Idle Stop and Go“) sistema, užtikrinanti ir mažesnį CO2 išmetimą į atmosferą. Todėl šis dyzelinu varomas modelis išskiria vos 114 g/km CO2 – tai žemiausias rodiklis šioje automobilių klasėje.
„Automobiliui jokių pretenzijų neturime. Kelyje jis buvo stabilus, tylus, o ir degalų sąnaudos yra džiuginančios” , - teigė V.Milius.
V.Milius pasakoja, kad Baltijos jūrą jo ekipažas apvažiavo greičiau nei iš pradžių planuota, nors keliavo normaliu režimu, nesilaikydami ekologiniame ralyje įprasto vairavimo principų. Kitaip važiuoti ir nebūtų galėję, nes iki Sankt Peterburgo kelias buvo prastas ir duobėtas, Švedijoje keliai buvo pilni atostogauti išsiruošusių švedų, o Danijoje per baltąsias naktis vietomis tvyrojo tirštas rūkas.