Diskutuota apie transporto priemonės konstrukcijos elementus, kurie turi įtakos perdirbamų elektromobilių charakteristikoms, aptartos transporto priemonių, kurios naudojamos perdirbti į elektromobilius, techninės savybės ir jų keitimo galimybės. Taip pat sutarta atsižvelgti į kitų šalių gerąją patirtį ir, kiek leidžia galimybės, ją pritaikyti Lietuvoje.
LEA nuomone, reikia skatinti elektromobilių gamybą ir perdirbimą Lietuvoje. Šiuo metu Lietuvoje tokia rinka tik pradeda atsirasti, todėl didžiausios pajėgos skiriamos ne elektromobilių gamybai, o tyrimams ir gerajai praktikai formuoti, kuri ateityje galėtų stipriai pasitarnauti tokius projektus plėtojant ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Kaip vieną skatinimo priemonių LEA siūlė tokioms transporto priemonėms mažinti valstybės rinkliavas ir kitus mokesčius.
Atkreiptas dėmesys ir į Kelių eismo taisykles, kuriose, LEA nuomone, turėtų atsirasti elektromobilių įkrovimo stotelių ženklas, analogiškas dabar esamam transporto priemonių degalinių ženklui. Toks ženklas jau yra sukurtas, jam pritarta visuomenės nuomonės apklausos metu.