Norėdamas tai įgyvendinti, Shanhui Fanas su kolegomis iš Automobilių tyrimo centro Stanfordo universitete (Center for Automotive Research at Stanford University), Kalifornijoje, siūlo keliuose įrengti elektromagnetines rites, kurios kurtų silpną lauką, rezonuojantį su rite, esančia elektromobilyje, ir taip perduotų energiją.
Taigi, siūlomas bekontaktis energijos perdavimo būdas tarp dviejų rezonansui suderintų elektromagnetinių sistemų. Pasiekus rezonansą, labai stipriai sumažėja energijos perdavimo nuostoliai ir dėl to išaugs naudingumo koeficientas. Kalbant apie rezonansą, jo įspūdingos galimybės žinomos daugelyje sričių – pavyzdžiui, operos dainininkas, dainuodamas tiksliai reikiamą natą, gali suskaldyti sveiką taurę.
Energetika ir fizika besidomintys skaitytojai turbūt prisimins, jog dar 2007-aisiais metais Masačiusetso technologijos instituto tyrėjai pademonstravo, kaip magnetinis rezonansas padeda perduoti energiją be laidų tarp dviejų nejudrių objektų, esančių 2 metrų atstumu vienas nuo kito. Tiesa, naudingumo koeficientas tuomet siekė tik 40 proc., o ir energijos tiekimo atstumas buvo nedidelis. Tad, nors eksperimentas buvo įkvepiantis, iki plataus praktinio pritaikymo taip ir neprieita.
Dabar mokslininkas S.Fanas kiek kitu kampu pažiūrėjo į 2007 metų eksperimentą ir jo tolimesnes pritaikymo galimybes. Jis labai susidomėjo idėja, ar nuotoliniu būdu perduodamos energijos pakaktų iki pakankamo lygio įkrauti elektromobilio bateriją, kol jis nesustodamas judėtų greitkeliu – savo analizę spalio mėnesį mokslininkas pristatė Stanfordo Pasauliniame klimato ir energijos projektų simpoziume.
Atsižvelgiant į automobilio metalinį korpusą ir judėjimą kelyje, jo skaičiavimai parodė, kad rezonansui suderinta sistema 97 proc. efektyvumu galėtų perduoti apie 10 kilovatų galią per 7 mikrosekundes – o tai jau pakankamai greitai, net ir judant greitkeliu. Be to, būtų naudojama labai jautri elektromagnetinė sistema, galinti efektyviai veikti tik rezonanso būsenos, tad išorinės aplinkos ji praktiškai neveiktų, tad ir nekenktų sveikatai. Viena problema – tokia sistema dar nesukurta ir neišbandyta.
S.Fano nuomone, yra du esminiai privalumai energiją perduodant tokiu būdu: vairuotojai nebebijotų užstrigti kelyje be galimybės pasikrauti išsekusius akumuliatorius, o ir pačios elektromobilių baterijos galėtų būti mažesnės ir tai sumažintų elektromobilių kainą.