Prijungus prie 220 V tinklo, akumuliatorius pasikrauna per šešias valandas, tačiau yra galimybė tai padaryti per 25 minutes – gamintojo teigimu, būtent tiek laiko užtenka įkrauti bateriją, kad būtų nuvažiuotas minėtas atstumas.
Iki 100 km/h elektromobilis įsibėgėja per 15,9 sekundės – toli gražu ne rekordas, tačiau modelis „Ray“ su 1 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu tai daro dar lėčiau. Elektromobilis už savo benzininį „brolį“ sunkesnis 187 kg, tačiau 77 proc. didesnis sukimo momentas („Ray EV“ jis – 167 Nm) sėkmingai tai kompensuoja.
2012 metais KIA planuoja išleisti 2,5 tūkst. „Ray EV“ elektromobilių. Visi jie bus skirti valstybės poreikiams, todėl bent jau korėjiečiams kitąmet bėgti į saloną dar anksti. Antra vertus, kompanija ketina naująją technologiją išbandyti iki tokio lygio, jog būtų galima išleisti ir civiliams asmenims skirtas versijas.
Paraleliai bus plėtojama ir įkrovimo stotelių infrastruktūra – KIA duomenimis, dabar Pietų Korėjoje yra apie 500 tokių elektrokolonėlių, tačiau su valstybės parama jų skaičius 2012 m. išaugs iki 3100.