Šiuo metu „Nissan Leaf“ Jungtinėje Karalystėje kainuoja apie 31 tūkst. svarų, iš kurių 5 tūkst. finansuoja vyriausybė. Jeigu pavyktų esamą automobilio kainą sumažinti bent 5 procentais, automobilis atpigtų 1,5 tūkst. svarų. Planuojama, kad ši suma bus dar didesnė. Kol kas nėra paskaičiuota, kiek tiksliai atpigs elektromobilis. Po atnaujinimo bus pagerinta elektromobilio dinamika, jis galės toliau nuvažiuoti vienu įkrovimu.
Kartu su atnaujintu „Leaf“ turėtų būti pristatytas ir „Nissan“ prabangių automobilių padalinio „Infiniti“ elektromobilis, kuriame bus panaudotos „Leaf“ technologijos. Tai bus prabangus kompaktinės klasės automobilis.
Šiuo metu taip pat planuojama kurti ir žymiai mažesnį, „Leaf“ analogą. Šis projektas dar neįgavo pagreičio, tačiau „Nissan“ intensyviai dirba ir prie elektrinio komercinio modelio - kažkas panašaus į „Renault Kangoo EV“.
Japonai labai ambicingi. Iki 2016 metų planuojama parduoti 1,5 milijono elektromobilių. Nuo to laiko, kai prasidėjo „Leaf“ prekyba, 2010 metų gruodžio mėnesį, pasaulyje parduota apie 15 tūkst. šių elektromobilių.
„Nissan“ jau sukūrė bevielę įkrovimo aikštelę, kurią siūlys montuoti elektromobilių vairuotojų namuose. Baterija bus kraunama užvažiavus ant pakrovimo aikštelės. Su šia sistema elektromobilis bus įkraunamas per tokį pat laiką, kaip ir įprastu būtu naudojantis buitiniu laidu. Nuo 2012 metų vasaros taip pat bus siūloma sistema, kuri leis sutaupyti apie 50 procentų elektros energijos namų ūkio poreikiams. Jos kaina sieks apie 4 tūkst. svarų.
„Toyota“ ir „Nissan“ derasi tarpusavyje norėdamos standartizuoti įkrovimo sistemas. Taip būtų galima dar labiau sumažinti elektromobilių kainą.