Tai – kompaktiškas, manevringas automobilis, galintis vežti du žmones (tiesa, jie „Twizy“ elektromobilyje sėdi vienas paskui kitą – kaip ant motociklo).
Žinoma, trumpas su pilnai įkrautomis baterijomis įveikiamas atstumas, kietoka pakaba, nepraktiškas salonas bei brangi baterijų nuoma yra tamsiosios šio nedidelio „Renault“ pusės. „Renault“ partnerė „Nissan“ dabar užsigeidė pagaminti savąją tokio automobilio versiją, tačiau minėtas sritis japonai tikisi patobulinti.
Tokia informacija viešąją erdvę pasiekė iš „Nissan“ strategijos bei planavimo skyriaus vadovo, Etienne Henry lūpų. Visgi, jis neatsakė į užduotus klausimus apie giminystės ryšius tarp „Renault Twizy“ ir įdomaus „Nissan Land Glider“ koncepto.
Ponas Henry akcentavo, kad šis 2009-aisiais pristatytas „Nissan“ projektas buvo išties įdomus darbas. „Su juo pademonstravome naują technologiją – visa tai mums kėlė daug iššūkių“, – sakė jis.
Visgi, suprojektuoti lengvą bei komfortišką elektromobilį yra didelis galvos skausmas automobilių inžinieriams. Mat, „Renault Twizy“ turi pakankamai standžią pakabą, dėl kurios jis posūkiuose valdosi su entuziazmu, tačiau nelygiame kelyje automobilis yra pernelyg kietas. Tai – lyg dvi priešpriešos, tarp kurių reikia rasti idealią pusiausvyrą.