„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 10 27

„Nissan“ paskelbė naują aplinkosaugos planą

„Nissan Motor Co." paskelbė savo šešerių metų trukmės aplinkosaugos planą „Nissan Green Program 2016". Šiame naujajame plane pagrindinis dėmesys skiriamas trims sritims: anglies dvideginio emisijų mažinimui, perėjimui prie atsinaujinančiųjų energijos šaltinių ir „Nissan" naudojamų išteklių įvairovės didinimui.
„Nissan“ paskelbė naują aplinkosaugos planą
„Nissan“ paskelbė naują aplinkosaugos planą / Gamintojo nuotr.

„Nissan Green Program 2016" - trečiuoju bendrovės vidutinio laikotarpio aplinkosaugos planu - siekiama iki 2016 metų pabaigos pasiekti šiuos tikslus:

  • Būti lydere visiškai teršalų neišmetančių transporto priemonių segmenente: 1,5 mln. parduotų, visiškai teršalų neišmetančių, transporto priemonių pagamintų „Renault" ir „Nissan" aljanso.
  • Mažiausios degalų sąnaudos: 35 proc. taupiau naudojami degalai, palyginti su 2005 m. įmonės vidurkiu visiems „Nissan" automobiliams, kurie parduoti Japonijoje, Kinijoje, Europoje ir Jungtinėse Valstijose.
  • 20 proc. mažiau įmonės veiklos CO2 emisijų vienai transporto priemonei, palyginti su 2005 m.
  • Pirmavimas uždaro ciklo perdirbimo srityje: padidinti perdirbtų medžiagų panaudojimo lygį iki 25 proc.

„Vis daugiau pirkėjų nori gaminių, kurie atitiktų jų lūkesčius, įskaitant ir automobilius bei sunkvežimius, kurie turėtų mažas anglies dvideginio emisijas. Naudojame technologijas, kad mūsų gamyklos taptų ekologiškesnės ir veiksmingesnės", - sakė „Nissan" prezidentas ir generalinis direktorius Carlosas Ghosnas. „Nissan" nori prisidėti prie tvarios visuomenės mūsų planetos labui. Tai suteikia didelį konkurencinį pranašumą ir strategiškai išskiria mus pasauliniame gamybos sektoriuje".

NGP2016 - tai „Nissan Blue Citizenship" - bendrovės socialinės atsakomybės strateginio pagrindo tvarumo ramstis. „Blue Citizenship" pagrindinis dėmesys skiriamas trims sritims: tvarumui, judrumui ir bendruomenei. Šiandien paskelbtas NGP 2016 yra pirmoji iš daugelio įmonės iniciatyvų pagal „Blue Citizenship".

Pagal NGP 2016 bus imtasi šių išsamių veiksmų:

1. Tapti lyderiaujančia visiškai gamtos neteršiančių transporto priemonių gamintoja: iki 2016 m. parduoti 1,5 mln. visiškai teršalų neišmetančių transporto priemonių pagamintų „Renault" ir „Nissan" aljanso. Aljanso vardu „Nissan" vadovaus kurdama visiškai naują elektromobilį varomą kuro elementais kartu su strategine partnere „Daimler".

2. Mažiausios degalų sąnaudos: 35 proc. taupiau naudojami degalai, palyginti su 2005 m. įmonės vidurkiu, išleidžiant gaminius, kurie pirmautų klasėje mažomis degalų sąnaudomis įvairiuose segmentuose Japonijoje, Kinijoje, Europoje ir Jungtinėse valstijose, pvz.:

  • visiškai naujas priekiniais ratais varomas hibridinis modelis;
  • visiškai naujas „plug-in" hibridinis modelis, pagrįstas išskirtine „Nissan" technologija; 
  • ristatyti naujos kartos variatorinę transmisiją (CVT) ir pasiekti 20 milijonų CVT gamybos ribą nuo pirmojo „Nissan" pagaminimo 1992 m.

3. Pirmavimas dėl mažiausių įmonės anglies dvideginio emisijų. 20 proc. sumažinti įmonės veiklos CO2 emisijas vienam automobiliui, palyginti su 2005 m.:

  • praplečiant tikslus, prie gamyklų pridedant logistiką, biurus ir verslus;
  • įtraukiant atsinaujinančiuosius energijos išteklius į gamybos procesus.

4. Pirmauti uždaro ciklo perdirbimo srityje. Būti pirmaisiais automobilių pramonėje, kurie nustatys perdirbimo tikslą ir pritaikys visapusę uždaro ciklo perdirbimo schemą, įskaitant plieną, aliuminį ir plastiką. Svarbiausi tikslai:

  • iki 2016m. gamyboje naudoti 25 proc. perdirbamaų medžiagų;
  • pritaikyti perdirbtas medžiagas iš gamybos atliekų arba nebeeksploatuojamų transporto priemonių ir dalių naujoms transporto priemonėms;
  • sumažinti retųjų žemės elementų naudojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“