100 tūkst. apklausoje dalyvavusių skaitytojų net 40,2 proc. savo balsų skyrė „Amperos“ elektromobiliui, tapusiam aiškiu nugalėtoju. Skaitytojų balsų skaičius žymiai išaugo lyginant su praėjusiais metais, o konkurentai, surinkę daugiausia balsų, buvo „Fisker Karma“ (15,2 proc.) ir „Tesla Roadster“ (10,6 proc.), tad „Ampera“ turėjo ryškų balsų atotrūkį.
„Opel Ampera“ |
Apdovanojimų ceremonijoje, vykusioje automobilių forume „Meilenwerk“ Diuseldorfe, laimėtas prizas buvo įteiktas „Opel/Vauxhall“ generaliniam direktoriui Karlui Friedrichui Strackei. Jis sakė, kad tokia ryški balsų persvara – tai įvertinimas tų skaitytojų, kurie yra inovatyvių ir unikalių variklių koncepcijos šalininkai. „Dėl revoliucinio elektromobilio „Ampera“, „Opel“ užima lyderio poziciją elektromobilių sektoriuje. Elektra varomas automobilis ir galimybė keliavimo distanciją prailginti įsijungus benzininiam varikliui leidžia mums atsiriboti nuo neatsinaujinančių energijos šaltinių, bet neriboti savo kasdienių keliavimo poreikių “, – sakė K.F.Stracke.
Penkių durų sedanas „Ampera“, talpinantis keturis keleivius ir jų bagažą, šiuo metu yra pristatomas prekybos atstovams. Tai pirmasis elektromobilis, atitinkantis „keliauk bet kur ir bet kada“ koncepciją.
16 kWh ličio jonų baterija maitina 111 kW/150 AG elektrinį agregatą. Priklausomai nuo vairavimo įpročio, vietos ar temperatūros, tik elektra varomu agregatu galima nuvažiuoti 40–80 km visai neteršiant aplinkos. Baterijai pasiekus kritinį darbo režimą, automatiškai įsijungia benzininis variklis, kuris tuo pačiu metu įjungia ir bateriją kraunantį generatorių. Ši sistema kelionės distanciją padidina net iki 500 km, tad neteks nuolat stoti krautis baterijos ar piltis degalų.