Ralyje besivaržančių automobilių anglies dvideginio tarša negali viršyti 115 g/km. Pagrindinis ralio tikslas – įveikti numatytą atstumą, palaikyti pastovų greitį bei kuo mažiau sunaudoti energijos. Šių metų ralyje laukiama daugiau nei 150 automobilių.
Dalyvavimas tarptautiniame ralyje su šiuo, be nuvažiuojamo atstumo apribojimo, elektromobiliu tik dar kartą įrodo „Opel“ globalų lyderiavimą elektrinio mobilumo srityje.
„Žiūrovai turės galimybę išvysti mūsų elektromobilius važiuojančius iššūkiais pasižyminčiomis ralio sąlygomis,“ – sako Ennas Fuchsas, „Opel” elektrinio mobilumo direktorius.
Penkių durų „Opel Ampera“ telpa keturi suaugę žmonės ir bagažas. Ličio jonų 16 kWh baterija maitina 111 kW/150 AG elektros variklį. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus bei kelio sąlygų, vien su baterijos energija, be jokios gamtos taršos, galima nuvažiuoti 40 km – 80 km. „Ampera“ ratus nuolat suka tik elektros energija. Kai baterijoje lieka kritinis energijos kiekis, įsijungia 1,4 l, 63 kW/ 86 AG benzininis variklis, kuris suka generatorių, gaminantį energiją elektros varikliui. Todėl važiavimo atstumas padidėja iki 500 km. „Ampera“ elektros variklio sukamasis momentas yra 370 Nm, 100 km/h greitis išvystomas per 9 sekundes, maksimalus automobilio greitis – 161 km/h.