Šie patobulinimai susiję su iškilusiu General Motors ir NHTSA susirūpinimu Jungtinėse Amerikos Valstijose, dėl „Chevrolet Volt“ elektromobilio baterijos būklės po avarijos. Priminsime, kad po avarijos automobilis po kurio laiko galėjo užsidegti dėl baterijos perkaitimo.
Praeitais metais „Ampera“ buvo įvertina 5 „Euro NCAP“ saugumo žvaigždutėmis. Šiandien paskelbti patobulinimai buvo padaryti automobilio konstrukcijoje bei baterijos aušinimo sistemoje. Tai suteiks baterijos sistemai papildomos apsaugos stipraus šoninio susidūrimo metu.
Buvo padaryti šie patobulinimai:
- esamos automobilio saugos priemonių konstrukcijos sutvirtinimas;
- įtaisytas papildomas daviklis baterijos aušinimo sistemoje, aušinimo lygiui stebėti.
- papildomas, bet kokiems pažeidimams atsparus baterijos aušinimo bakelio dangtis, užkirsiantis kelią aušinimo skysčio išsiliejimui.
„Ampera“ visad buvo saugi vairuoti. O nuo šiol mūsų klientai turės dar mažiau sukti galvą dėl saugumo, mat ji saugi tiek nauja, tiek praėjus dienai ar net savaitėms po autoįvykio“, – sako Karlas-Friedrichas Stracke, „Opel“ generalinis direktorius, įrodinėdamas kad nuo šiol „Ampera“ neturės problemų dėl savaiminio užsidegimo.
Šie patobulinimai dabar diegiami į „Ampera“ gamybos procesą, mat gamyba grįžta į įprastas vėžias po Kalėdų atostogų. Jau pagaminti automobiliai bus tobulinami Europoje, prieš pasiekiant klientus.
Pirmieji „Ampera“ automobiliai klientus Europoje pasieks jau nuo vasario mėn.