Koncerno elektromobiliai jau nuvažiavo apie 841 mln. kilometrų ir, lyginant su tradiciniu automobiliu, sutaupė apie 53 mln. litrų degalų bei 124 mln. kilogramų CO2 emisijos. „Nulinės emisijos automobilių amžius jau čia“, – džiaugėsi „Renault-Nissan“ koncerno vadovas Carlosas Ghosnas.
Jis išskyrė ir kitą kompanijai malonų skaičių – bendras „Renault“ ir „Nissan“ parduotų elektromobilių skaičius yra didesnis negu visų kitų automobilių gamintojų kartu sudėjus. Pirmasis LEAF debiutavo 2010-ųjų gruodį ir praėjus vos keliems mėnesiams tapo geriausiai parduodamu elektromobiliu.
Lietuvoje taip pat įregistruoti trys „Nissan LEAF“ elektromobiliai. Oficiali šių modelių pardavimo pradžia šalyje numatoma šių metų rudenį.
Šis modelis savo pasirodymo metu susirinko nemažai apdovanojimų visame pasaulyje – LEAF buvo pripažintas Europos ir Pasaulio metų automobiliu 2011-aisiais ir laimėjo dar kelis geriausio vienos šalies automobilio titulus.
„Nissan LEAF“ geriausiai perkamas JAV – čia jų įregistruota apie 30 tūkst., o kai kuriose valstybėse tai yra vienas perkamiausių automobilių, net ir lyginant su vidaus degimo variklius turinčiais modeliais. Nedaug atsilieka Japonija, kur gatvėse galima išvysti apie 28 tūkst. LEAF, Europoje – 12 tūkst.
Europos elektromobilių rinką yra užkariavusi „Renault“ kompanija – prancūzams priklauso apie 61 proc. visų Senajame žemyne parduotų elektra varomų modelių. Jų modelių pasiūla yra platesnė – visiškai elektra varomi gali būti „Twizy“ mažylis, „Fluence“ sedanas bei „Kangoo Z.E.“ komercinis automobilis. Pastarasis 2012-aisiais buvo pripažintas metų komerciniu automobiliu.