„Altea“ miniveno pagrindu pagamintas elektromobilis turi 115 AG galios variklį, kuris pasiekia 270 Nm sukimo momentą. Jo greitis ribojamas ties 135 km/h, o maksimali jo įveikiama distancija – 135 kilometrai.
Hibridinis „Leon“ yra taip pat labai inovatyvus. Veikiant tik elektros varikliui juo galima įveikti 52 km, o drauge su benzininiu galima važiuoti tol, kol baigsis benzinas. Skaičiuojant pagal EU patvirtintas degalų suvartojimo skaičiavimo taisykles, šis hibridinis SEAT suvartos vos 1,7 litro degalų ir į aplinką išmes 39 g/km CO2 dujų.
Jau artimiausiais mėnesiais SEAT abu automobilius pasiūlys Katalonijos ir Madrido valdininkams išbandyti. Jie turėtų būti naudojami savivaldybių automobilių ūkiuose.
Tai SEAT inžinieriams suteiks reikiamos informacijos apie tai, kaip automobiliai tarnauja realiomis sąlygomis. Įvertinę šią informaciją gamintojais koreguos automobilius, kol jie pasieks konvejerio liniją.
„Altea XL Electric Ecomotive“ gamyba turėtų prasidėti 2016-aisiais, tačiau tai greičiausiai nebus šios kartos „Altea“ kėbule pasislėpęs automobilis. Juk iki 2016-ųjų dar ketveri metai.
Tuo tarpu hibridinis „Leon TwinDrive Ecomotive“ konvejerius pasieks metais anksčiau – 2015-aisiais.