Pasaulyje elektrinius furgonus jau pradėjo naudoti tokios įmonės kaip britų prekybos tinklas „Tesco“, Jungtinės Karalystės pašto tarnyba „Royal Mail“, logistikos bendrovė „FedEx“ ir kt. „Transmitto“ atstovas Vytautas Dailydka neabejoja, kad ir Lietuvoje socialiai atsakingos, aplinkai draugiškos įmonės ir organizacijos įvertins elektra varomo „Iveco Daily“ privalumus.
„Tikime elektromobilių perspektyvomis ir esame tikri, kad jau artimiausiu metu šiuos automobilius atras ir Lietuvos įmonės. Elektriniai furgonai yra puikus sprendimas įmonėms,vežiojančioms nedidelius krovinius po miestą, kai atstumai maži, o sustoti tenka dažnai“, – sako V. Dailydka.
Furgonas turi borto kompiuterį su „Android“ operacine sistema.
Anot „Transmitto“ atstovo, elektriniai furgonai ne tik padėtų įmonėms sumažinti kuro kaštus, bet ir prisidėtų prie švaresnio oro, o įmonių deklaruojamas ekologijos iniciatyvas įprasmintų darbais. „Neabejojame, kad su šiuo automobiliu galėtume prisidėti prie prasmingų socialinių iniciatyvų. Laukiame ne tik elektromobilių entuziastų, bet ir įmonių atstovų, norinčių kurti bendrus „žaliuosius“ projektus“, – sako V. Dailydka.
Elektrinis „Iveco Daily“ yra pritaikytas vežti krovinius miesto sąlygomis. Furgono krovinių skyriaus talpa – 10,2 m3, o maksimali krovinio masė – 1150 kg. Maksimalus greitis mieste – 70 km/h, elektrinio variklio galia – 78 kW. Elektrinis „Iveco Daily“ su 29 kWh akumuliatoriumi gali nuvažiuoti 100 km, tokios kelionės kaina būtų apie 13,5 Lt. Elektromobilis gali būti komplektuojamas ir su didesniu 58 kWh baterijų bloku ir įveikti atitinkamai didesnį – 200 km – atstumą.
Furgonas taip pat turi septynių colių borto kompiuterį su „Android“ operacine sistema, kurioje įdiegtas GPS imtuvas, 3G spartusis mobilus ryšys, belaidis internetas. Pasitelkiant šią sistemą galima mobiliuoju telefonu tikrinti automobilio būklę per atstumą.