„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2012 01 09

„Prius“ baterijų keitimas – „draugiškas“ aplinkai ir pirkėjui

Atitarnavusios „Prius“ baterijos netampa šiukšlėmis, teršiančiomis gamtą. Jų komponentai perdirbami ir vėl panaudojami.
„Toyota Prius“
„Toyota Prius“ / Gamintojo nuotr.

Taip turbūt dar nenutiko daugeliui „Toyota Prius“ šeimininkų, tačiau vieną dieną, galbūt nuvažiavus apie 250 tūkstančių kilometrų, nutiks. Prietaisų skydelyje užsidegs signalas, reiškiantis, kad atėjo laikas pakeisti bateriją.

Elektra varomų ir hibridinių automobilių kritikai šį faktą nuolatos primena, teigdami, jog būtent taip alternatyvios transporto priemonės labiau kenkia aplinkai, negu tradicinės – juk baterijų viduje „knibžda“  gausybė toksinių medžiagų. Tačiau „Toyota“ gali įrodyti, jog kritikai klysta.

Savo laiką atitarnavusioms „Prius“ baterijoms „Toyota“ JAV rinkoje, kur šių modelių yra parduota daugiausiai, turi paruošusi UPS jūrinius konteinerius, kuriuose siunčia baterijas perdirbti.

Perdirbimo centre visi komponentai yra išardomi, plastikinės detalės susmulkinamos ir perdirbamos, elektrolitas išfiltruojamas. Žodžiu, visos dalys yra perdirbamos ir panaudojamos. Nė vienas komponentas netampa šiukšle.

Per pastaruosius metus „Toyota“ sumažino ir pačių baterijų kainas. Tačiau, vis dėlto, naujas „Prius“ baterijų paketas JAV vis dar kainuoja apie 7000 litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų