„Michelin“ ekspertų komandos pagal Europos elektros gamybą įvertinta „Fluence Z.E.“ CO2 emisija buvo 57 g/km. Tai 8 proc. geresnis rezultatas už nurodytąjį automobilio homologacijos dokumentuose.
Ši pergalė rodo, jog „Renault“ 100 proc. elektra varomų automobilių technologija, kurios kaina yra prieinama didžiausiam žmonių skaičiui, taip pat yra ir veiksmingiausia.
Be pirmos vietos „Renault Fluence Z.E.“ laimėjo 5 kitus trofėjus:
Gamintojo nuotr./„Renault Fluence Z.E.“ laimėjo „Challenge Bibendum 2011“ |
- „Renault Fluence Z.E.“ užėmė pirmą vietą manevringumo bandymuose „theADAC“ lenktynių trasoje. Vairuojamas „Renault Sport Technologies“ bandymų vairuotojo Gregory Fargier automobilis pasiekė rekordinį 2.02 min laiką, t.y. buvo 5 s greitesnis nei greičiausia „Tesla“.
- „Renault Fluence Z.E.“ gavo apdovanojimą už geriausią energijos vartojimo efektyvumą. Automobilis 300 „Challenge Bibendum“ kilometrų nuvažiavo sunaudojęs tik 37,44 kWh energijos. Tą leido pasiekti efektyviai transporto priemonės naudojama energija bei ekologiškas „Renault Driving Eco²“ Gregory Fargier ir jo porininkės, pagrindinės „Renault“ projektų vadovės Sylvie Savornin, vairavimas. Tai atskleidžia visišką 215 km autonomiją (įskaitant eksploatacinių savybių bandymus).
- „Fluence Z.E.“ CO2 emisija taip pat buvo įvertinta apdovanojimu. „Michelin“ ekspertų komandos apskaičiuota 57 g/km CO2 emisija buvo žemesnė negu hibridinių ir kuro celėmis varomų automobilių. Tai įrodo, kad „Renault“ elektra varomų automobilių technologija yra švariausias ir geriausiai veikiantis alternatyvus energijos sprendimas.
- „Renault Fluence Z.E.“ taip pat gavo apdovanojimą už savo „vietines“ emisijas (iš karto veikiančias aplinką), nes automobilis tokių neišmeta.
- „Renault“ taip pat buvo įteiktas dizaino apdovanojimas už geriausią integruotą įkrovimo sprendimą.
Grégory Fargier ir Sylvie Savornin, „Fluence Z.E.“ vairuotojas ir jo porininkė, sakė: „Esame labai laimingi laimėję iššūkį prieš labiau išsiskiriančius varžovus. Šis išbandymas suteikė galimybę išnaudoti visą transporto priemonės potencialą. Ji patikima, maloni vairuoti ir efektyvi.“
Gamintojo nuotr./„Renault Fluence Z.E.“ laimėjo „Challenge Bibendum 2011“ |
Pakeisti „Fluence Z.E.“ bateriją, kad automobilis nuvažiuotų 300 km, tereikėjo vieną kartą, įpusėjus raliui. Pakeitimas užtruko 6 minutes. Toks rezultatas ralio sąlygomis buvo pasiektas dėl paprastos baterijos fiksavimo sistemos modifikacijos, leidusios išimti bateriją rankiniais įrankiais, nes paprastai fiksavimo sistema yra sukurta naudojimui su automatiniais įrankiais.
„Renault“ stendo lankytojai buvo supažindinti su „Renault Driving Eco²“ eko-vairavimo technika „Fluence Z.E.“ ir „Kangoo Z.E.“ automobiliuose. Tą suorganizavo „Renault“ eko-vairavimo mokymo padalinys „Key Driving Competence“. Dėl jų eko-vairavimo mokymų 50 dalyvių per dieną „sutaupė“ apie 25 km, palyginus su „normaliu“ vairavimu.
Aljanso partnerė „Nissan“ taip pat buvo pagerbta „Challenge Bibendum“ ralyje. „Nissan LEAF“ laimėjo 30 km miesto ralį aplenkęs „Citroen C-zéro“ ir „Peaugeot Ion“, ir taip pademonstravęs aljanso sukurtos ličio jonų baterijos technologijos pranašumą.