- Tai pirmasis kartas, kai elektra varoma transporto priemonė, varžydamasi su daugybe furgonų su vidaus degimo varikliais, tampa nugalėtoja.
- Komisija pasirinko „Kangoo Z.E.“ ne tik dėl nulinės emisijos*, bet ir dėl praktinių bei ekonominių savybių.
- Spalio pabaigoje Europoje pasirodęs „Kangoo Z.E.“ laimėjo jau tris apdovanojimus: „Tarptautinio metų furgono 2012“ titulą ir prizus Danijoje bei Airijoje.
„Kangoo Z.E.“ surinko 104 taškus iš 168 galimų ir geidžiamą „Tarptautinio metų furgono“ titulą iškovojo įveikęs „Iveco Daily“, „Fiat Ducato“ ir „VW Caddy“. Apdovanojimas „Renault“ lengvųjų komercinių transporto priemonių skyriaus direktoriui Jean-Marie Hurtiger buvo įteiktas keturioliktos tarptautinės priekabų parodos atidarymo renginyje Belgijoje. Komisijos primininkas Pieteris Wiemanas paaiškino: „Išleisdama „Kangoo Z.E.“ „Renault“ elektra varomą furgoną padarė prieinamą kiekvienam furgoną vairuojančiam europiečiui. Be to, didelis indėlis į ekologinės pusiausvyros išlaikymą šiuo metu yra vienas svarbiausių krovinių transportavimo keliais klausimų.“
Jeanas-Marie Hurtigeris teigė: „Šis apdovanojimas yra atpildas „Renault“ darbuotojams, kurie kelerius metus kūrė „Kangoo Z.E.“, vieną iš keturių „Renault“ elektra varomų transporto priemonių. Šiam nuotykiui buvo pasitelkta visa kompanijos infrastruktūra, įskaitant dizaino skyrių, Mobežo gamyklą ir pardavimų skyrių. Jie iššūkį pasitiko ryžtingai, kūrybingai, o svarbiausia – su puikia komandine dvasia, to rezultatus dabar ir matome.“
„Kangoo Z.E.“, lengvasis komercinis „Renault“ automobilis
„Renault“, lengvųjų komercinių transporto priemonių lyderė Europoje nuo 1998 m., papildė savo asortimentą „Kangoo Z.E.“ – elektra varoma „Kangoo“ versija. Tai pirmasis visiškai elektra varomas furgonas, nuo pradžios iki pabaigos pagamintas vieno transporto priemonių gamintojo.
Įtaisiusi bateriją po „Kangoo Z.E.“ dugnu, „Renault“ išlaikė tokį pat krovumą ir matmenis, kokiais pasižymi versija su vidaus degimo varikliu. „Kangoo Z.E.“ gali būti dviejų ilgių ir trijų versijų: „Kangoo Z.E.“, dviejų sėdimųjų vietų „Kangoo Z.E. Maxi“ ir penkių sėdimųjų vietų „Kangoo Z.E. Maxi“. Visų trijų versijų automobiliai gaminami toje pačioje MCA Mobežo gamyklos linijoje, kaip ir atitikmuo su vidaus degimo varikliu. Ir prekes, ir keleivius vežti pritaikytų elektromobilių krovininės dalies tūris svyruoja nuo 3 m3 iki 4,6 m3, todėl jie atitinka skirtingų vairuotojų poreikius.
Pirmasis visiems prieinamas automobilis su nuline emisija
„Kangoo Z.E.“, pirmoji „Renault Z.E.“ asortimento transporto priemonė, „Renault“ prekybos taškuose pasirodė spalio 28 d. Europoje „Kangoo Z.E.“ kaina prasideda nuo 20 000 eurų (be PVM, nepritaikius finansinių lengvatų), o Prancūzijoje, pritaikius vyriausybės skiriamą 5 000 eurų finansinę lengvatą, elektromobilis kainuoja 15 000 eurų (be PVM). Baterijos nuomos kaina mėnesiui yra 72 eurai (be PVM, 10 000 kilometrų atstumui per 36 mėn.).
Nauda aplinkai
Prancūzijoje elektra varomos transporto priemonės gali pasigirti ypač maža CO2 emisija (įskaitant elektros gamybos emisiją) – tik 12 g/km. Metų furgono rinkimų komisija džiaugėsi, kad masiškai gaminant „Kangoo Z.E.“ prisidedama prie išmetamo CO2 kiekio mažinimo.
Neseniai išleistas ir jau pripažintas
„Tarptautinio metų furgono“ prizas yra „Kangoo Z.E.“ skirtų apdovanojimų serijos kulminacija. Tai trečiasis „Kangoo Z.E.“ apdovanojimas Europoje: prieš tai automobilizmo žurnalistų komisija jį išrinko Danijos metų furgonu, o „Fleet Transport Awards“ komisijos ekspertai Airijoje „Kangoo Z.E.“ apdovanojo „Fleet Transport Green Commercial“ prizu.