Remdamasi „Renault Group“ elektromobilių technologijomis, „RSM“ dabar kuria vietinei rinkai pritaikytą „SM3 Z.E“. Čedžu provincijoje įsikūrusi kompanija taip pat dalyvauja skirstomųjų technologijų bandyme. Ji taip pat sutarė dėl bendradarbiavimo su svarbiomis vietinėmis kompanijomis „LG Chem“, „LSIS" bei „SK Planet“, kurios ateityje prisidės gaminant elektromobilius. Minėtos įmonės taip pat prisidės prie daugybės kitų iniciatyvų, tokių kaip su „POSCO ICT“ organizuojamas elektromobilių nuomos punktų tinklo kūrimas bei naudotų elektromobilių priežiūra.
Be „SM3 Z.E.“, parodoje „RSM“ taip pat eksponuoja „SM3 2.0 Turbo Racing Car“ modelį, debiutuosiantį didžiausiose Korėjos keliuose vykstančiose lenktynėse „Super Race“.
SM3 Z.E. – tikrasis elektromobilių lyderis
„SM3 Z.E.“ yra pagrindinis „RSM“ eksponatas šių metų „BIMOS“ parodoje. Pirmasis kompanijos visiškai elektrinis modelis taip pat bus gaminamas ir parduodamas kaip pirmasis korėjietiškas mažos-vidutinės klasės elektromobilis. Jis turės daugybė „Renault Group“ ir „RSM“ sukurtų naujų technologijų.
„SM3 Z.E.“ pavadinime „Z.E“ reiškia „Zero Emissions“ (liet. nulis emisijų) – automobilis visiškai neišmeta anglies dioksido. „SM3 Z.E.“ vienu pakrovimu, „UDDS“ (Urban Dynamometer Driving Schedule) režimu gali nuvažiuoti iki 182 km atstumą. Didžiausias automobilio greitis siekia 135 km/h, variklio galia – 70 kW, o maksimalus sukimo momentas – 226 Nm. 24 kW ličio jonų akumuliatorius „SM3 Z.E.“ bagažinėje yra montuojamas vertikaliai, o energijos regeneracijos sistema pradeda veikti jau važiuojant mažu greičiu. „LG Chem“ 24 kW ličio jonų akumuliatorius bus montuojamas automobilyje nuo 2013-ųjų.
2013 m. masinėje gamyboje pasirodysiančių „SM3 Z.E.“ akumuliatorius bus galima įkrauti trimis skirtingais būdais. Pirmasis iš metodų – įkrovimas įprastu režimu prijungus akumuliatorius prie 220 V elektros šaltinio namuose ar ofise. Kitas variantas – 400 V AC greito įkrovimo sistema, kuri leis atkurti pilną baterijos lygį per 30 minučių.
Galiausiai vairuotojai turės galimybę per vos kelias minutes pakeisti savo akumuliatorius naudodamiesi „Renault Group“ sukurta „Quick Drop“ technologija. Šis metodas leis žymiai pailginti elektromobiliu nuvažiuojamą atstumą išvengiant ilgos pertraukos pakrovimui.
Šiuo metu „RSM“ kartu su keliais vietiniais partneriais dirba prie įvairių verslo planų, kurie leis naudotis elektromobilių dalijimosi sistema, jų nuomos punktais bei taksi. Planuojama siūlyti konkurencingus elektromobilių naudojimo variantus, kurie būtų kur kas patrauklesni nei važinėjimas įprastus degalus naudojančiais automobiliais. Be to, įrenginėjama elektromobilių infrastruktūra ir valstybės teikiamos subsidijos turėtų dar labiau pagerinti situaciją.
„SM3 Z.E.“ specifikacijos
|
|
„SM3 Z.E.“ |
Matmenys (mm) |
Ilgis |
4750 |
Plotis |
1810 |
|
Aukštis |
1460 |
|
Variklis |
Maksimali variklio galia (kW) |
70 |
Maksimalus sukimo momentas (Nm) |
226 |
|
Maksimalus greitis (km/h) |
135 |
|
Maksimalus nuvažiuotas kelias vienu įkrovimu (km) |
182 (UDDS režimu) |
|
Akumuliatorių talpa (kWh) |
24 |
„SM3 Racing Car“
„SM3 2.0 Racing Car“ sukurtas ant „SM3“ platformos ir turi 2000 cm3 „M4R“ turbokompresorinį („Garrett“) variklį. Šiame modifikuotame modelyje įrengta pagrindinė lenktyninė saugumo įranga (apsauginis rėmas, sportinės sėdynės, keturių taškų saugos diržai, išorinis variklio išjungimo įrenginys) bei atnaujinti amortizatoriai ir spyruoklės. Siekiant geresnių charakteristikų buvo sumažintas automobilio svoris. Be minėtų pakeitimų šiame modelyje taip pat yra montuojamos lenktyninio „slick“ tipo padangos, užtikrinančios geresnį sukibimą su kelio paviršiumi.
„Super Race“ yra didžiausias Korėjos automobilių čempionatas, kuriame varžosi įprasti masiškai gaminami automobiliai su įmontuota lenktynine saugumo įranga. Kiekvienais metais nuo kovo iki lapkričio vyksta septynios lenktynės. Pirmasis 2012-ųjų sezono etapas buvo rengiamas gegužės 5-6 dienomis, Jeongamo Formulės-1 tarptautiniame lenktynių žiede.
„SM3 Racing Car“ techninės charakteristikos
|
|
„SM3 Race Car“ |
Matmenys (mm)
|
Ilgis |
4,700 |
Plotis |
1,900 |
|
Aukštis |
1,450 |
|
Ratų bazė |
2,700 |
|
Variklis |
Variklis |
M4R + Turbo (Garrett) |
Darbinis tūris (cm3) |
1998 |
|
Galia (ps/aps.min) |
325/6500 |
|
Maksimalus sukimo momentas (kg.m/aps.min) |
40/5000 |
|
Maksimalus greitis (km/h) |
250 |
|
Įsibėgėjimas iki 100 km/h (s) |
5 |
|
Transmisija |
Mechaninė 6 pavarų transmisija |
„RSM“ modelių gama
„RSM“ parodos stende eksponuojami devyni automobiliai, įskaitant ir juodai baltas koncepcines „SM3“, „SM5“, „SM7“ ir „QM5“ versijas. Jų specifikacijos:
„RSM“ modelių specifikacijos
|
SM3 |
SM5 |
SM7 |
QM5 |
|||||||
1.6 |
2.0 |
2.0 |
2.5 |
2.5 |
3.5 |
Dyzelis |
Dyzelis |
Benzinas |
|||
2WD |
4WD |
||||||||||
Ilgis |
mm |
4620 |
4620 |
4885 |
4885 |
4995 |
4520 |
||||
Plotis |
mm |
1810 |
1810 |
1830 |
1830 |
1870 |
1855 |
||||
Aukštis |
mm |
1480 |
1480 |
1490 |
1490 |
1480 |
1695 |
||||
Variklis |
I4 CVTC |
I4 CVTCⅡ |
I4 CVTCⅡ |
V6 |
V6 |
V6 |
I4 dCi |
I4 CVTC |
|||
kub. cm |
1598 |
1998 |
1998 |
2495 |
2495 |
3498 |
1955 |
2488 |
|||
Ps/aps.min |
112 |
141 |
141 |
178 |
190 |
258 |
173 |
150 |
171 |
||
/6000 |
/6000 |
/6000 |
/6000 |
/6000 |
/6000 |
/3750 |
/4000 |
/6000 |
|||
Sukimo momentas (kg.m/aps.min) |
15.9 |
19.8 |
19.8 |
23.8 |
24.8 |
33.7 |
36.7 |
32.6 |
23 |
||
/4400 |
/3700 |
/4800 |
/4400 |
/4400 |
/4400 |
/2000 |
/2000 |
/4400 |
|||
Transmisija |
CVT |
CVT |
CVT |
6 A/T |
6 A/T |
6 A/T |
CVT |
||||
Kuro |
M |
km/l |
16,3 |
|
|
|
|
|
|||
Eko. |
A |
15,0 |
13,2 |
14,1 |
10,1 |
11,0 |
9,6 |
15,1 |
14,3 |
11,8 |