Jau artimiausiu metu bus paruoštas pirmasis toks „Scania“ sunkvežimis, kuris atliks gausybę tęstų specialiose trasose.
„Scania“ atstovai neplanuoja atsisakyti tradicinių degalų, tačiau teigia, kad elektra varomi sunkvežimiai būtų itin naudingi vežant krovinius reguliariais maršrutais. Elektros linijos galėtų būti nutiestos nuo uostų ar traukinių stočių iki gamyklų ar kitų nuolatos krovinius gaunančių objektų.
Švedai net neabejoja, kad toks transportas bus pigesnis už dyzelinį, o svarbiausia bus atsisakyta priklausomybės nuo iškastinio kuro.
Naujajame vilkike išlieka ir dyzelinis variklis, kuris bus naudojamas, kuomet nebus galimybės dirbti elektriniam varikliui.
Testų metu bus bandoma nustatyti kiek efektyvi yra naujoji technologija. Naujųjų „Scania“ „ūsų“ privalumas – norint prisijungti prie elektros laidų, nereikės sustoti. Tai bus galima daryti ir važiuojant.
Sistema, leidžianti naudoti elektros energiją, laikui bėgant turėtų būti sumažinta iki minimumo ir neužimti daug vietos bei nesudaryti didelio papildomo svorio.