Šis lėktuvas sukurtas siekiant išbandyti hibridinį elektrinių pavarų konceptą. Ateityje numatoma, kad šios technologijos panaudojimas dideliems lėktuvams leis sumažinti kuro sąnaudas iki 25 procentų, lyginant su šiandieninėmis efektyviausių lėktuvų kuro sąnaudomis.
Motorinis DA36 E-star, kurio prototipas yra „Diamond Aircraft HK36 Super Dimona“, yra vienintelis tokio pobūdžio lėktuvas pasaulyje. Jis pirmasis naudoja serijines hibridines elektrines pavaras, kurios iki šiol būdavo panaudojamas tik automobiliuose. Lėktuvo propeleris maitinamas 70 kW „Siemens“ elektriniu motoru, o elektra tiekiama mažu „Wankel“ varikliu iš „Austro“ variklio su generatoriumi, kuris veikia tik kaip energijos šaltinis. „Siemens“ konverteris aprūpina elektrinį variklį energija iš baterijos ir generatoriaus.
Hibridinio lėktuvo degalų sunaudojimas yra labai mažas dėl nuolatinio degimo variklio veikimo mažu intensyvumu, kuris siekia vos 30 kW. Kita vertus, akumuliatoriaus, kuris yra įkraunamas skrydžio metu, sistema iš EADS užtikrina padidintą jėgą, būtiną leidžiantis ir kylant. Lėktuvas su elektrinėmis pavaromis nekelia triukšmo ir gali skristi ilgas distancijas. Bandomųjų skrydžių metu ore išbūta apie porą valandų.
Kitas technologijos kūrėjų žingsnis bus nukreiptas į visų pavarų optimizavimą. „Siemens“ specialistai iš pasaulinio mokslinių tyrimų departamento „Įmonių technologijos“ šiuo metu dirba su nauju elektrinio variklio modeliu, kuris turėtų būti penkis kartus lengvesnis nei tradicinis. Per dvejus metus tikimasi sukurti dar vieną lėktuvą su įrengtomis, ypatingai lengvomis, elektrinėmis pavaromis. „Siemens“ jau išbandė integruotas pavaras ir kitose srityse, pavyzdžiui, laivų pavaroms.
Paskaičiuota, kad eismas oru išskiria 2,2 proc. visos pasaulinės CO2 (anglies dvideginio) emisijos. Dėl šios priežasties hibridiniai elektriniai lėktuvai turi tapti efektyvesni.