Pagaminę paskutinį „Roadster“, „Tesla“ darbuotojai visą dėmesį sutelks į naujo modelio „Model S“ gamybą. Tai – lyginant su „Roadster“, kitos kartos automobilis. Jis kainuos nuo 140 tūkst. lt ir galės įveikti iki 480 km distanciją vienu baterijų įkrovimu.
Tačiau kas būtų „Tesla“ be „Roadster“ modelio? Paprasta atsakyti – mažai žinoma ir didelių ambicijų turinti kompanija. Kaip dar šimtai kitų visame pasaulyje esančių dirbtuvių gaminančių elektromobilius po vieną ar du vienetus. Tik sukūrę „Roadster“ modelį amerikiečiai parodė pasauliui, kad jie ne tik nori, bet ir gali pagaminti paprastą naudoti, greitą ir (pastaruoju metu) patikimą elektra varomą automobilį.
„Roadster“ buvo kuriamas ne nuo nulio. „Tesla“ platformai naudojo „Lotus“ sukurtą ypač gerą „Elise“ automobilio bazę. Dėl mažo jos svorio, elektromobilis, nors ir turėdamas kone 100 kg sveriančias baterijas, buvo vikrus ir greitas.
Visas Holivudas netruko prisipirkti šių dailiai atrodančių ir ekologiškų automobilių. Geresnės reklamos nesugalvotum! Pagalvokime, ar nors vienas didžiuosiuose ekranuose matomas žmogus būtų kišęs nagus prie „Tesla“ pirmojo automobilio, jei jis būtų sukurtas, sakykime, „Nissan Tiida“ pagrindu?
„Roadster“ šiai ambicingai komandai atvėrė duris į didžiųjų automobilių gamintojų pasaulį. Per artimiausius dvejus metus „Tesla“ pasiruošusi pagaminti 20 tūkst. vienetų „Model S“. Tačiau tai ne didžiausia jų sėkmė.
Manoma, kad pasirašytas sandoris su „Toyota“ sukurti ir pagaminti elektra varomą RAV4 visureigio variantą bus sėkmingiausias amerikiečių kompanijos sandoris pinigine prasme.