„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2011 08 24

„Toyota“ pirmauja pasauliniame ekologiškų prekės ženklų sąraše

„Toyota“ užtikrintai pirmauja tarp pirmą kartą prekės ženklų konsultavimo agentūros „Interbrand“ 2011 m. liepos 26 d. paskelbtų ekologiškiausių pasaulio prekės ženklų (angl. Best Global Green Brands). Rengiant ekologiškų prekės ženklų ataskaitą, buvo atsižvelgiama į viešai prieinamą informaciją apie prekės ženklo poveikį aplinkai, susijusį su tuo, kaip visuomenė suvokia prekės ženklo santykį su aplinkosauga, arba su ekologiškumo įvaizdžiu.
„Toyota Prius“
„Toyota Prius“ / Gamintojo nuotr.

Agentūra „Interbrand“ teigia, kad „Toyota“ yra puikus įmonės, pagrindinį prioritetą teikiančios aplinkos apsaugai ir taip pritraukiančios viso pasaulio pirkėjus, pavyzdys.

„Toyotos“ įsipareigojimas nuolat rūpintis aplinkos apsauga buvo pabrėžtas jos pasaulio vizijoje (angl. Toyota Global Vision), paskelbtoje 2011 m. kovą, kuria buvo siekiama mažinti anglies emisijas, įmonei gaminant ir parduodant savo produktus. „Toyota“ taip pat siekia išsaugoti natūralius išteklius, perdirbdama ir vykdydama savo veiklą darniai  su gamta.

Remiantis ataskaita, pagrindinis veiksnys, prisidedantis siekiant „Toyotai“ saugoti gamtą, yra technologija „Full Hybrid“. Legendinio „Prius“ hibridinis variklis nuo pristatymo rinkoje 1997 metais – konvejeriais jau rieda trečioji jų karta – „Toyota“ ir „Lexus“ – 3,2 mln. padidino hibridinių automobilių pardavimus visame pasaulyje. Klientams iš viso pasaulio buvo pasiūlytos lygių neturinčias ekologiško eksploatavimo savybės.

2010 metais „Toyota“  kompaktiškame „Toyota Auris“, surinktame gamykloje Jungtinėje Karalystėje, įdiegė pažangią technologiją „Full Hybrid“. Greitai „Prius“ šeima pasipildys naujuoju septynviečiu „Prius+“. Kitas labai svarbus įvykis,  jau 40 metų trunkantis „Toyotai“ kuriant mobilų ir ekologiškiausią automobilį, yra „Prius Plug-in Hybrid“ pristatymas 2012 metais.

„Toyota“, kurdama ilgalaikį, išgavimu ir naudojimu grindžiamą (angl. well-to-wheel) požiūrį į tvarias operacijas, savo gamyklose Europoje vykdo keletą aplinkos apsaugos iniciatyvų. Neseniai atskleista iniciatyva apima saulės sieną „Toyotos“ gamykloje Valensjene, Prancūzijoje, JK motorinių transporto priemonių pramonės saulės baterijų masyvą, sukonstruotą „Toyotos“ automobilių gamykloje Derbišyre, Jungtinėje Karalystėje, ir numatytą dviejų vėjo turbinų montavimą „Toyotos“ automobilių logistikos centre Zėbriugės mieste Belgijoje.

Ekologiškiausių pasaulio prekės ženklų (angl. Best Global Green Brands) vertinimo metodologiją agentūra „Interbrand“ kartu su „Deloitte“ sukūrė taip, kad ekologiškumo vertinimo balus būtų galima taikyti skirtingoms  pramonėms. Kaupdama ataskaitos duomenis, „Interbrand“ taip pat apklausė apie 10 000 vartotojų iš 10 didžiausių pasaulio rinkų (įskaitant Jungtines Valstijas, Japoniją, Kiniją, Vokietiją, Prancūziją, JK, Braziliją, Ispaniją ir Indiją), kad įvertintų tai, kaip vartotojai suvokia ekologiško prekės ženklo efektyvumą. Duomenys apie efektyvumą taip pat buvo gaunami iš viešai prieinamų informacijos šaltinių, „Thomson Reuters ASSET4“.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs