Profesorius Jurgenas Leoholdas, vienas iš VW grupės projektų vadovų, teigia, jog šio koncepcinio modelio tikslas – įrodyti, jog techniškai pažangus bei ekologiškas miesto automobilis gali pilnai patenkinti vieno žmogaus poreikius.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Nils“ |
Vos 3040 mm ilgio, 1390 mm pločio ir 1200 mm aukščio elektromobilis bus beveik puse metro trumpesnis už Frankfurte debiutuosiantį „Volkswagen Up!“.
Šis elektromobilis turi itin lengvą aliumininę konstrukciją, o jo kėbulo detalės pagamintos iš tos pačios medžiagos. Po tokių inžinierių sprendimų, Nils svers tik 460 kg. Juokas juokais, tačiau keletas stiprių vyrų tokį automobilį galėtų tiesiog išsinešti...
Šis elektromobilis su 20 AG (trumpiems momentams, pavyzdžiui lenkiant, bus galima išnaudoti 33,5 AG) bei 130 Nm elektriniu motoru iki 100 km/h galės įsibėgėti per 11 sekundžių. Maksimalus jo greitis – 130 km/h. Sutikite, mieste tokių charakteristikų tikrai užtektų.
17 colių ratlankiai bus apauti priekinėmis 155/80 priekinėmis bei 125/80 galinėmis, mažą riedėjimo pasipriešinimo koeficientą turinčiomis padangomis. 5,3 kWh talpos, ličio-jonų baterijos, sumontuotos elektromobilio gale leis įveikti 65 km distanciją vienu įkrovimu.
Gamintojas teigia, jog to turėtų užtekti, norint patenkinti daugumą poreikių mieste, tuo tarpu Vokietijos statistikos biuras sako, kad beveik 74 procentai tokių didmiesčių, kaip Berlyno ar Miuncheno gyventojų į darbą važiuoja vidutiniškai 25 kilometrus.
Šis modelis, kartu ir su kitais naujais „Volkswagen“ šeimos nariais, bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje jau po nepilnų dviejų savaičių.
Kuris modelis, jūsų manymų, sulauks daugiau dėmesio: „Audi Urban Concept“ ar „Volkswagen Nils“?
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Nils“ |