Tačiau įsivaizduokime, kad tai – rimtas automobilis. Pakalbėkime apie jo techninius parametrus, naudojamas technologijas.
„Volkswagen E-Bugster“ |
Po modifikuotais „Beetle“ kėbulo elementais – „Blue-e-motion“ agregatai. Juos jau esame aprašę, kai jie buvo sumontuoti „Golf“ kėbule. Tokie automobiliai, tiesa sakant, jau suka kilometrus kažkur Vokietijoje – vyksta jų bandymai.
Elektros variklis pasiekia 114 AG (85 kW) ir 270 Nm. Lygiai tiek pat, kiek pasiekia konkurentas „Volvo C30 e-Drive“. 315 kg sveriantys akumuliatoriai sukaupia elektros energijos 160 km kelio. Naudojant greitą įkroviklį, 80 proc. baterijų galima pakrauti vos per pusvalandį.
Konceptui naudojamas „Beetle“ kėbulas kiek modifikuotas – „patrumpintas“ jo stogas, priekis ir galas papuoštas kitokiais buferiais. Kaip ir visų elektra varomų „Volkswagen“ konceptų, „E-Bugster“ priekyje montuojamos dienos lempos naudoja LED lemputes. Automobilis parodai apautas 20 colių ratlankiais.
„Volkswagen E-Bugster“ |