Vienas iš VW grupės projektų vadovų, Juergenas Leoholdas, teigė, jog šis vienvietis modelis puikiai tiks tikslingoms kelionėms, vienam žmogui. Pavyzdžiui, jeigu jums reikia išvažiuoti į komandiruotę, šis elektromobilis bus pati efektyviausia transporto priemonė šiai kelionei.
Nors ir Leoholdas neatskleidė, koks bus maksimalus šio „Volkswagen“ greitis bei nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, jis tvirtina, jog elektromobilio charakteristika bus įspūdingesnė, nei „XL1 SEV“ modelio. Priminsime, jog pastarasis vokiečių gamintojo kūrinys šimtui kilometrų kelio reikalauja tik 0,9 litro degalų. Nuvažiuoti su tokiu automobiliu iš Vilniaus į Klaipėdą kainuotų šiek tiek daugiau nei 10 Lt. Ar gali būti geriau?
VW bosas, Martinas Winterkornas, tikisi, jog elektriniai bei hibridiniai automobiliai sudarys 3 procentus bendrų kompanijos pardavimų. Nuo 2018-ųjų jie tikisi parduoti 10 mln. automobilių per metus, taigi atlikę tam tikrus matematinius veiksmus, išsiaiškinsite, jog „Volkswagen“ tikslas – per 12 mėnesių parduoti 300 tūkst. elektromobilių.