Vos prieš kelias savaites „Volvo“ paskelbė pradedantys „V60 Plug-in Hybrid“ gamybą. Šis XC60 naudoja beveik identišką receptą. Skirtumas – krosouveryje naudojamas benzininis, ne dyzelinis variklis. Kitaip tariant, V60 yra taikomas europiečiams, o XC60 – amerikiečiams.
Po variklio dangčiu šiame automobilyje montuojamas keturių cilindrų variklis su turbina, pasiekiantis 280 AG. Jis suka priekinius ratus per aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Galinę ašį suka elektrinis variklis, kurio galia – 70 AG. Dirbdami kartu, benzininis ir elektrinis varikliai pasiekia net 350 AG ir paverčia šį XC60 keturiais ratais varomu automobiliu. Elektriniam motorui „maitinti“ naudojami akumuliatoriai sumontuoti bagažinėje. Tai gerokai sumažina vietos bagažui, tačiau keli „Maximos“ pirkinių krepšiai tikrai tilps.
Pilnai pakrautomis baterijomis vien elektriniu varikliu šis „Volvo“ gali riedėti 50 km/h greičiu. Su sąlyga, kad važiuojama mieste, kur pakanka elektrinio motoro 70 „arklių“. Režimams perjungti skirti keli mygtukai centrinėje konsolėje. Vienas iš jų įjungia elektros tausojimo režimą – jei važiuojate magistrale ir planuojate daugiau laiko praleisti mieste. Tuomet naudojamas benzininis, o įvažiavus į miestą akumuliatoriai bus pilnai pakrauti.
Būtina paminėti automobilio įsibėgėjimą iki šimto kilometrų per valandą. Jis užtrunka vos 5,8 sek. Tai – karšto hečbeko tempas. Bet labai nesidžiaukime, šio sunkaus automobilio dinamika nebus sportiška.