„Toyota Motorsport“ padalinys paskelbė, jog rugpjūčio 29 dieną „Nürburgring Nordschleife“ (dar žinomoje, kaip „žaliasis pragaras“) trasoje mėgins pagerinti greičiausią elektromobilio įveiktą ratą. Šiame projekte dalyvaujantys inžinieriai kiek anksčiau siūlė „elektrizuoti“ „Forumlės-1“ bolidus.
„Toyota“ teigia, jog šis projektas įrodys, kad „elektrizuotas“ automobilių sportas gali būti ne ką nuobodesnis už klasikinį, gyvuojantį jau daugelį metų.
Tačiau grįžtant prie „Toyota Motorsport“ užmojų, galima akcentuoti ir tai, jog, neoficialių bandymų metu, jų elektromobilis pagerino „žaliojo pragaro“ įveikimo ratą. Iki šiol greičiausias elektra varomas automobilis šioje trasoje buvo neįprastai atrodantis „Peugeot EX1“, distanciją įveikęs per 9 minutes ir 1,338 sekundės.
„Žaliasis“ „Toyota“ bolidas naudoja „Alpha-1 SRF“ platformą, kurtą vokiečių firmai „e-Wolf“, o iki 100 km/h jis gali įsibėgėti tik per 3,9 sekundės. Maksimalus šio modelio greitis siekia 260 km/h – visai neprastas rezultatas automobiliui, neturinčiam net duslintuvo...
Rekordo pagerinimas rugpjūčio 29-ąją taip pat parodys kokiu tempu elektra varomų automobilių pramonė žygiuoja pirmyn. Žinant technologijų vystymosi greitį, manoma, jog persvara bus daugiau nei akivaizdi.