„Toyota“ jau antrus metus iš eilės pirmauja analogiškame sąraše, o kone visą pastarąjį dešimtmetį neiškrenta iš jo „Top 10“.
„Ilgalaikė kompanijos lyderystė ekologiškų automobilių segmente daro įspūdį, – teigia „Interbrand“ – sunku patikėti, kokiai gausybei žmonių vardas „Prius“ asocijuojasi su ekologišku daiktu.“
„Žaliausių“ pasaulio prekės ženklų „Top 10“ pagal „Interbrand“:
- Toyota
- Johnson & Johnson
- Honda
- Volkswagen
- Hewlett-Packard
- Panasonic
- Dell
- Siemens
- Danone
- BMW
„Honda“ ar „Volkswagen“ išrinkimas į aukščiausias vietas stebinti neturėtų – šios kompanijos aktyviai diegia žalias ar mėlynas lemputes ir gėlyčių simbolius į visus gaminamus automobilius, nuo mažylio CR-Z iki visureigio „Tiguan“.
Su trenksmu į „Top 50“ įšoko „Nissan“ – praėjusiais metais paskelbę apie savo ekologiškus planus iki 2016-ųjų, 2011-ųjų reitinge nebuvę pirmajame penkiasdešimtuke, japonai šiemet užėmė 21 vietą.