„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2012 07 23

„Žaliausių“ pasaulio prekės ženklų viršuje – „Toyota“

Ironiška, tačiau viešai dėl taršos peikiamų automobilių gamintojai yra lyderiai pasauliniame „Interbrand“ paskelbtame labiausiai ekologiją propaguojančių prekės ženklų sąraše.
„Toyota“ logotipas
„Toyota“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Toyota“ jau antrus metus iš eilės pirmauja analogiškame sąraše, o kone visą pastarąjį dešimtmetį neiškrenta iš jo „Top 10“. 

„Ilgalaikė kompanijos lyderystė ekologiškų automobilių segmente daro įspūdį, – teigia „Interbrand“ – sunku patikėti, kokiai gausybei žmonių vardas „Prius“ asocijuojasi su ekologišku daiktu.“

„Žaliausių“ pasaulio prekės ženklų „Top 10“ pagal „Interbrand“:

  1. Toyota
  2. Johnson & Johnson
  3. Honda
  4. Volkswagen
  5. Hewlett-Packard
  6. Panasonic
  7. Dell
  8. Siemens
  9. Danone
  10. BMW

„Honda“ ar „Volkswagen“ išrinkimas į aukščiausias vietas stebinti neturėtų – šios kompanijos aktyviai diegia žalias ar mėlynas lemputes ir gėlyčių simbolius į visus gaminamus automobilius, nuo mažylio CR-Z iki visureigio „Tiguan“.

Su trenksmu į „Top 50“ įšoko „Nissan“ – praėjusiais metais paskelbę apie savo ekologiškus planus iki 2016-ųjų, 2011-ųjų reitinge nebuvę pirmajame penkiasdešimtuke, japonai šiemet užėmė 21 vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“