Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 06 14

„Žaliausių“ prekės ženklų reitinge pirmas vietas užima automobilių gamintojai

Įvairius prekės ženklų rinkimus organizuojanti „Interbrand“ kompanija paskelbė „žaliausius“ 2013-ųjų prekės ženklus. Šią savaitę paskelbtame reitinge karaliauja automobilių gamintojai: jie užima penkias iš pirmų septynių pozicijų. Pirmoje žengia „Toyota“, o antroje ir penktoje vietoje esantys „Ford“ ir „Nissan“ gavo „Top Riser“ įvertinimus, skiriamus didžiausią pažangą ekologijos link padariusioms kompanijoms.
„Toyota“ stendas
„Toyota“ stendas / „Scanpix“ nuotr.

Trečią vietą paskelbtame reitinge užima „Honda“, septintą – „Volkswagen“. Tarp automobilių pramonės gigantų įsiterpti sugebėjo tik „Panasonic“ (4 vieta) ir „Johnson&Johnson“ (6 vieta).

Pirmąją vietą užėmusi „Toyota“ pirmoji automobilių rinkoje pristatė visiškai hibridinę transporto priemonę – „Prius“ modelį. 1997-aisiais pradėtas pardavinėti hečbekas 2013-ųjų kovo mėnesį peržengė 2,93 mln. parduotų automobilių ribą ir dar šiemet turėtų perkopti 3 mln. Šiuo metu dauguma „Toyota“ ir jos dukterinės įmonės „Lexus“ gamoje esančių automobilių turi hibridines modifikacijas – net ir tokie modeliai kaip reprezentacinis „Lexus LS“ ar nedidukas „Toyota Yaris“.

„Ford“ „žaliojo“ titulą taip pat užsitikrino savo mažai degalų vartojančiais automobiliais, o pastarojo meto ekologijos flagmanas – vieno litro darbinio tūrio „Ecoboost“ variklis, kuris montuojamas net ir į sedanus „Mondeo“.

„Honda“ veikla taip pat susijusi su hibridais – savo gamoje šis gamintojas turi ne vieną benziną bei elektrą derinantį automobilį („Jazz“, „Civic“, CR-Z, „Insight“ ir kt.). Neabejotina, „žalio“ gamintojo įvaizdžiui daugiausia pliusų pridėjo „Honda FCX Clarity“ – vandeniliu varomas ribotos gamybos serijinis automobilis, 2008-aisiais pardavinėtas Los Andžele.

„Nissan“ indėlis į gamtosaugą – elektrinis „Leaf“ modelis. 2010 metais pradėtas pardavinėti įvairiose pasaulio valstybėse, jis greitai tapo vienu populiariausių elektromobilių daugelyje šalių. „Nissan“ požiūrį į hibridines transporto priemones kartą subtiliai atskleidė šios kompanijos vadovas Carlosas Ghosnas: „Hibridas – kaip undinė. Nori moters, gauni žuvį, nori žuvies, gauni moterį.“ Šiandien rinkai pristatytas jau atnaujintas „Leaf“, o šių metų pabaigoje jis turėtų būti pardavinėjamas ir Lietuvoje.

„Volkswagen“ kompanija taip pat eksperimentuoja su hibridais – pirmasis benzinu ir elektra varomas vokiškas visureigis „Touareg“ nebuvo sėkmingas pardavimų prasme, tačiau gamintojo atstovai teigia besitikintys sulaukti daug hibridinės „Jetta“ užsakymų.

„Interbrand“ 2013 m. „žaliųjų“ prekės ženklų „Top 10“ ir automobiliniai prekės ženklai, esantys „Top 50“.

Vieta Prekės ženklas
1 Toyota
2 Ford
3 Honda
4 Panasonic
5 Nissan
6 Johnson&Johnson
7 Volkswagen
8 Danone
9 Nokia
10 Dell
13 BMW
17 Mercedes-Benz
34 Hyundai
37 KIA

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų