Šiuo žingsniu japonai bando išsiaiškinti kiek pirkėjų domisi naujuoju „Plug-in Hybrid“. Taip pat, jie bando „užkabinti“ pirkėjus, kurie ruošiasi „Nissan Leaf“ arba „Chevrolet Volt“ pirkimui.
Kalbant apie kainą, „Toyota“ yra sakę, kad šis iš elektros tinklo kraunamas „Prius“ bus apie 4000 tūkst. JAV dolerių brangesnis už paprastą.
GAZAS.LT prieš kelis mėnesius turėjo progą išbandyti šio automobilio bandomąją versiją. Tai labai panašus, vos ne identiškas „Prius“. Tėra vienas, bet esminis skirtumas. Dėl gerokai didesnių akumuliatorių ir galingesnio elektrinio variklio jis apie 20 km distanciją gali įveikti neįjungęs benzininio variklio.
Gamintojai teigia, kad 20 km yra pakankamai gyvenant miesto ritmu. Pasak jų, dauguma vairuotojų mieste kasdien įveikia apie 20 km, taigi šios distancijos turėtų užtekti. Gera žinia, kad elektrai pasibaigus, įsijungia benzininis 1,8 litro variklis ir kelionė nesibaigia šalikelėje laukiant techninio pagalbos automobilio. Arba praleisti aštuonias valandas prie pakrovimo lizdo – būtent tiek reikia įkrauti šį automobilį iš paprasto 220V lizdo.
Nors tokio hibridinio automobilio kuro sąnaudas apskaičiuoti sunku, tai įmanoma naudojantis EU patvirtintomis skaičiavimo metodikomis. Taigi, vidutiniškai šimtui kilometrų šis automobilis suvartoja 2,6 litrus benzino, o į aplinką išmeta vos 59 g/km CO2 dujų.