Kokio modelio lengvųjų automobilių Lietuvoje yra daugiausia?

„Volkswagen Passat“ – toks atsakymas į pavadinime užduotą klausimą. Lietuvoje 2022 m. sausio 1 d. buvo registruoti 89 477 „Volkswagen Passat“ automobiliai. Tai reiškia, kad „Volkswagen Passat“ vairuoja kas trisdešimtas Lietuvos gyventojas.
Paskutinę dieną prieš Kalėdų šventes Vilnius sustojo spūstyse.
Paskutinę dieną prieš Kalėdų šventes Vilnius sustojo spūstyse. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Portalas 15min domėjosi, kokių modelių lengvųjų automobilių Lietuvoje šių metų pradžioje buvo daugiausia, ir sudarė populiariausių Lietuvoje modelių TOP 15. Duomenis apie populiariausius automobilius suteikė „Regitra“.

Iš viso, „Regitros“ duomenimis, 2022 m. sausio 1 d. Lietuvos lengvųjų automobilių parką sudarė apie 1 mln. 621 tūkst. automobilių.

Palyginimui, 2015 m. sausio 1 d. Lietuvoje buvo apie 1 mln. 212 tūkst. lengvųjų automobilių. Tad per 7 metus lengvųjų automobilių skaičius išaugo beveik trečdaliu.

Populiariausių automobilių penkioliktuke dominuoja vokiški. Jame yra keturi skirtingi „Volkswagen“ modeliai, trys „Audi“ modeliai ir du „Opel“ modeliai. Taip pat yra du „Ford“ modeliai, po vieną „Toyota“, „Škoda“, „Renault“ ir „Volvo“ modelį.

Populiariausių Lietuvoje 2022 m. automobilių TOP 15

15 vieta – „Renault Megane Scenic“

Lietuvoje 2022 m. pradžioje buvo registruoti 12 949 „Renault Megane Scenic“ automobiliai. Šio modelio automobilius „Renault“ gamino 1996-1999 m.

14 vieta – „Ford Galaxy“

„Ford“ nuotr./„Ford Galaxy“
„Ford“ nuotr./„Ford Galaxy“

Lietuvoje 2022 m. pradžioje buvo registruota 14 770 „Ford Galaxy“ automobilių. Šio modelio automobilius „Ford“ gamino 1995-2022 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis