„Neurobikos“ bendrųjų žinių testas: 6 lengvi klausimai, bet ar atsakysi bent į 4?

15min kviečia pasitikrinti jėgas greitame bendrųjų žinių teste, kurį parengėme drauge su radijo stoties M-1 laida „M-1 ryto šou“. Klausantys šios radijo stoties tikrai žino rubriką „Neurobika“. Tai – proto mankšta, kurios metu M-1 klausytojai bando atsakyti į 5 pagrindinius ir vieną ekstra klausimą.
Rubrika „Neurobika“
Rubrika „Neurobika“ / M-1 nuotr.

Vienas testą įveikęs dalyvis laimės „M-1“ džemperį ir galimybę varžytis šioje laidoje tiesioginiame M-1 eteryje bei laimėti dar geresnį prizą JAU TREČIADIENĮ RYTE! Su nugalėtoju susisieksime asmeniškai.

Testą sudaro 6 klausimai. Penki – įprasti testiniai klausimai, šeštasis – ekstra klausimas, kuriame atsakymą turėsite įrašyti patys.

Į testą atsakinėti ir pretenduoti į prizą galima iki antradienio (spalio 15 d.) 15 val. Vėliau testo klausimus bus galima atsakinėti savo malonumui.

„Neurobikos“ testus 15min portale visą spalį galėsite rasti kiekvieną antradienį. Testo temos skirtingos, o prizai – visad tie patys M-1 džemperiai.

Pamatykite M-1 eteryje vykstančią „Neurobiką“:

VIDEO: „M-1 ryto šou“ rubrika „Neurobika“

Jei patiko, jei norite sužaisti, klausykite „M-1 ryto šou“ darbo dienomis nuo 6:00 iki 10:00 val.

„Neurobiką“ su Gedu Saročka ir Sauliumi Žvirgždu žaiskite kelios minutės po 8 val.

Klausyti M-1 galima FM bangomis, interneto svetainėje m-1.fm ir parsisiuntus išmaniąją programėlę. Parsisiųsk M-1 programėlę iš Google Play arba App Store.

Radijo stotis M-1 – klausomiausia radijo stotis Lietuvoje. Kasdien ją įsijungia 300 tūkst. Lietuvos gyventojų, per savaitę – daugiau nei 700 tūkst. unikalių klausytojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis