Turizmo departamentas žiniasklaidai išplatintame pranešime pateikia dešimtuką daugiausiai „Facebook'e“ vartotojų dėmesio ir įsitraukimo sulaukusių Lietuvos turizmo objektų.
- Merkinės apžvalgos bokštas, kuriame iš 26 m aukščio galima pasigrožėti Nemuno slėniu;
- Naktinis žygis po Švenčionėlių miškus;
- Naktinės ekskursijos Etnokosmologijos muziejuje Molėtuose;
- Uošvės kalnas Nidoje;
- Nauja Elektrėnų marių prieplauka;
- Atnaujinto Lietuvos Jūrų muziejaus akvariumo povandeninis tunelis;
- Kadagių slėnio pažintinis takas Kauno r.
- Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčia Vilniuje su 2 tūkst. lipdinių;
- Jurakalnio apžvalgos bokštas su Ventos regioninio parko, kuriame rasta dinozaurų laikus menančių fosilijų, panorama;
- Nauja apžvalgos aikštelė Švč. Mergelės Marijos ėmimo į dangų bažnyčioje Palangoje.
Taip pat daug interakcijų sulaukė įrašai apie mineralinio vandens garinimo bokštą Birštone, Raganų kalno Juodkrantėje skulptūras, Tytuvėnų apžvalgos bokštą, Klaipėdos šviesų festivalį, Zervynų kaimą, kuriame buvo filmuotos lietuviškos juostos „Niekas nenorėjo mirti“ bei „Faktas“.
„Išgyvename tikrą vietinio turizmo fenomeną. Jau antrus metus administruojama paskyra „Lietuva. O čia ar buvai?“ yra labai sėkminga – džiugu matyti, kaip socialiniame tinkle lankytojai įsitraukia, dalijasi įspūdžiais, ragina vieni kitus keliauti. Beje, 75 proc. lankytojų yra moterys, iš jų daugiausia – 18-34 m. Pastebime, kad ypač populiariomis tampa netikėtu rakursu pristatytos vietovės regionuose, negirdėti faktai, patrauklios nuotraukos. Ryškiausiomis žvaigždėmis ir šiemet lieka pažintiniai takai ir apžvalgos bokštai“, – apibendrina laikina Turizmo departamento Indrė Trakimaitė Šeškuvienė, kviesdama keliauti po Lietuvą ir sveikindama su nauju turizmo sezonu.
Pernai po Lietuvą bent su viena nakvyne keliavo 1,37 mln. vietinių turistų – 9,4 proc. daugiau nei 2016 m.