Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

18 pavyzdžių, kodėl nereikėtų aklai tikėti viešbučių skelbiamomis nuotraukomis

Kai ieškote viešbučio kelionei, ką darote? Pažiūrite oficialias nuotraukas ir sprendžiate – gražu, patogu ar ne? Tačiau reklama dažnai gali meluoti – reikia atsargumo.
„Sofitel“ Los Andžele
„Sofitel“ Los Andžele / Sofitel Los Angeles/Facebook/Marquita T./Yelp

Nuo nuotraukose gerokai didesniais atrodančių kambarių ir baseinų iki tik fotosesijai padedamų detalių – yra keli triukai, kaip viešbučiai mėgina gudrauti, rašo „Business Insider“. Jie neriasi iš kailio, kad savo siūlomus kambarius pristatytų kaip prabangesnius, nei yra iš tikrųjų.

Jeigu norite daugiau sužinoti apie viešbutį, geriausia pažiūrėti kitų keliautojų nuotraukas tokiose svetainėse kaip „Yelp“, „Foursquare“ ar „TripAdvisor“. Tuomet gali paaiškėti, kad kambariai gerokai mažesni, apšvietimas – tragiškas, o bendrose erdvėse vos telpa visi norintys.

„Business Insider“ atrinko 18 nuotraukų, kuriose itin aiškus skirtumas tarp to, kaip viešbutis pats save pristato, ir kokį jį iš tiesų randa keliautojai. Žiūrėkite nuotraukų galeriją:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų