„Kurdami ledų žemėlapį, maloniai nustebome, kiek įdomių skonių siūlo ne tik Vilniaus, bet ir Birštono, Telšių, Rokiškio bei kitų miestų bei miestelių virtuvės. Juk dažnai būtent neįprastas patyrimas, kuriuo gali tapti ir avokado ar šaltibarščių skonio ledai, paskatina atrasti naujas vietas,“ – pasakoja „Keliauk Lietuvoje“ produktų ir rinkodaros vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė. „Tikimės, kad ledų žemėlapis pasitarnaus ne vienam smaližiui. Rugsėjis nusimato šiltas, tad siūlome ledų sezoną uždaryti neįprastai.“
Ledų iššūkiui pasirengę skaitytojai su Ledų žemėlapiu gali susipažinti pagrindinėje šalies turizmo internetinėje svetainėje. Stilizuotame žemėlapyje jie ras dvidešimties kavinių ir restoranų adresus ir nuorodas į jų puslapius ar paskyras socialiniuose tinkluose.
Anot Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės, ledų žemėlapį sukurti paskatino didžiulė birželį pristatyto GASTROliavimo po Lietuvą gido sėkmė.
„GASTROliavimo po Lietuvą gidas tapo absoliučiu šios vasaros hitu, per mūsų pagrindinę šalies turizmo svetainę lithuania.travel , žiniasklaidą ir spausdintus leidinius pasiekusiu didelę dalį Lietuvos gyventojų. Vien savaitgalį vykusių „Sostinės dienų“ metu buvo išdalinta per 2000 leidinių, o internetinėje svetainėje gidą vartė beveik 50 tūkst. žmonių.
Siekiame, kad šiandien pristatomas Ledų žemėlapis, kaip ir ateityje planuojamos rinkodarinės priemonės, skatintų lietuvius aktyviau keliauti po savo šalį. Pagal vietinio turizmo tyrimą, daugiau nei trečdalis lietuvių kavinių ir restoranų lankymą nurodė kaip vieną pagrindinių veiklų, kuriomis užsiima keliaudami,“ – tęsia „Keliauk Lietuvoje“ produktų ir rinkodaros vadovė.
Beje, atnaujintą GASTROliavimo po Lietuvą gidą, kuris pasipildė tokiais patiekalais kaip garšvų sklindžiai su ančių kiaušiniai, galima rasti šalies turizmo svetainėje „Keliauk Lietuvoje“ svetainėje.
Vietinis turizmas Lietuvoje ir toliau muša rekordus. Pirmąjį šių metų pusmetį po šalį su bent viena nakvyne keliavo 919 tūkst. gyventojų. Jų skaičius, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu išaugo net 13,23 proc. Vietiniai turistai sudaro daugiau negu pusę visos šalies turizmo rinkos – 55,2 proc. Maistui kelionės metu vietiniai turistai skiria daugiau nei trečdalį savo išlaidų.