2022 m. išplauks 500 mln. dolerių kainavęs „Titanikas II“

„Titaniko“ replika, pavadinta „Titanikas II“, 2022 m. turėtų išplaukti į jūrą ir atkartoti tą patį maršrutą per Atlanto vandenyną kaip ir originalusis laivas 1912 m.
Titanikas II
Titanikas II / „Blue Star Line“ iliustr.

Australijos verslininkas ir politikas Clive'as Palmeris patikino, kad „Titaniko II“ projektas vėl vystomas po to, kai 2015 m. jis buvo pristabdytas dėl finansinių nesutarimų.

Pirmoji naujojo laivo kelionė planuojama 2022 m. – praėjus 110 metų po kelionės, kuri nusinešė daugiau nei 1,5 tūkst. žmonių gyvybes.

„Scanpix“/AP nuotr./„Titanikas“ nuskendo 1912 metų balandį.
„Scanpix“/AP nuotr./„Titanikas“ nuskendo 1912 metų balandį.

„Titanikas II“, kuris statomas Kinijoje, atrodys kaip originalusis laivas, tačiau turės žymiai daugiau saugumą užtikrinančių modernių dalykų, taip pat ir daugiau gelbėjimosi valčių. Bus įrengta moderni navigacijos ir radaro sistema, kad potencialūs ledkalniai būtų pastebėti iš toli.

Devynių denių laive bus 835 kajutės, kuriose galės apsistoti 2 435 keleiviai. Kaip ir originaliajame „Titanike“, bus pirma, antra ir trečia klasės. Laive bus apie 900 darbuotojų.

„Blue Star Line“ iliustr./Titanikas II
„Blue Star Line“ iliustr./Titanikas II

Žadama, kad laivo interjeras ir kajučių išplanavimas atkartos tai, kas buvo „Titanike“ prieš daugiau nei 100 metų.

Iš pradžių „Titanikas II“ iš Dubajaus nuplauks į Sautamptoną, o iš ten pajudės originaliu maršrutu į Niujorką.

„Blue Star Line“ iliustr./Titanikas II
„Blue Star Line“ iliustr./Titanikas II

„Titaniko“ kelionė 1912 m. baigėsi tragedija – atsitrenkęs į ledkalnį laivas lūžo pusiau, daugiau nei 1,5 tūkst. žmonių žuvo. Laivas tebeguli jūros dugne – daugiau nei 3,7 km gylyje netoli Niufaundlando.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis