Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

295 eurus už kelionę į oro uostą išleidę lietuviai iš „Tez Tour“ nesulaukė net atsiprašymo

„Didelė įmonė – mažas klientas, kurio neverta net atsiprašyti“, – tokią nuomonę apie vieną didžiausių kelionių organizatorių Lietuvoje – bendrovę „Tez Tour“ – susidarė Ernestas Petkevičius. Savo istoriją paviešinti nusprendęs vyras neslėpė, jog pagrindinis tikslas – atskleisti netinkamą įmonės požiūrį į keliautojus. Kelionių organizatorius „Tez Tour“ pateikė kitokią incidento versiją.
Priekaištų „Tez Tour“ turintys lietuviai atostogavo populiariame Italijos slidinėjimo kurorte Madonna di Campilio
Priekaištų „Tez Tour“ turintys lietuviai atostogavo populiariame Italijos slidinėjimo kurorte Madonna di Campiglio / 123rf.com nuotr.

15min.lt E.Petkevičius pasakojo, kad gruodį įvykusią kelionę į Madonna di Campiglio kalnų kurortą, esantį Italijos Alpėse, jis ir dar du draugai įsigijo iš „Tez Tour“. Savaitės atostogos vienam žmogui kainavo 810,94 eurų (2800 litų).

Į šią sumą buvo įskaičiuotas ir poilsiautojų atvežimas bei nuvežimas į už kelių šimtų kilometrų esantį Milano Bergamo oro uostą. Tačiau jį E.Petkevičius ir jo draugai pasiekė ne užsakytu autobusu, bet taksi. Už šią keturių valandų kelionę kompanija iš savo kišenės sumokėjo 295 eurus.

123rf.com nuotr./Madonna di Campiglio slidinėjimo kurortas
123rf.com nuotr./
Madonna di Campiglio slidinėjimo kurortas

„Skambinome nurodytais „Tez Tour“ telefonais – niekas neatsiliepė. Pavyko prisiskambinti tik kelionių agentūros „Baltic Travel Service“ darbuotojui. Jis rekomendavo į oro uostą vykti savarankiškai. Tą ir padarėme“, – pasakojo E.Petkevičius.

Vėliau jam buvo aiškinama, jog užsakytas autobusas lietuvių laukė prie viešbučio.

„Bet mums buvo pasakyta laukti už maždaug 40 metrų nuo viešbučio – čia autobusas poilsiautojus atvežė iš oro uosto pirmąją atostogų dieną. Tačiau sutartu laiku nesulaukę užsakyto transporto ir žinodami, kad į oro uostą vėluoti negalime (kitas reisas į Vilnių iš jo buvo tik po savaitės), pradėjome ieškoti pagalbos.

„Tačiau tokiu atveju mes jį tikrai būtume pastebėję. Juk kalnų miestelyje, kur buvome, nepastebėti autobuso sudėtinga“, – tikino „Tez Tour“ klientas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?