VIP klasė – tik reklamoje
Poilsis penkių žvaigždučių viešbutyje Turkijos kurorte turėjo būti maloni dovana draugei 20-ojo gimtadienio proga. Dėl to, Gabrielius pasakojo, buvo pasirinkta ir aukštos klasės vieta – viešbutis, kuris kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ puslapyje žymimas kaip VIP.
„Atvykome į viešbutį, o jis realiai dabar teikia tik nakvynės paslaugas“, – 15min pasakojo antradienį į Turkiją atskridęs Gabrielius, kuris su drauge užsisakė „ultra viskas įskaičiuota“ programą.
Nors viešbučio aprašyme teigiama, kad „Amara Premier Palace“ turi net 6 barus, iš tiesų dabar veikia tik vienas. „Vakar atvykome 10 val. ryte ir turėjome laukti pietų iki 12.30 val., kad pavalgytume – nes nedirba jokie užkandžių barai. Po pietų lygiai tas pats – jokio maisto iki vakarienės“, – skundėsi keliautojas, su drauge liūdnai juokaujantis, kad tai – arba dieta, arba kalėjimo režimas.
„Net ir to restorano tik dalis dirba. Visame viešbutyje vyksta statybų darbai, paplūdimyje važinėja traktoriai, ant tilto vyksta darbai, daug kas aptverta, negalima įeiti“, – toliau vardijo Gabrielius, viską užfiksavęs vaizdo įrašuose:
Pakeitimas – tik už priemoką
Susisiekęs su „Tez Tour“ atstovais jis gavo pasiūlymą persikelti į kitą viešbutį, tačiau jam pateiktais variantais yra nepatenkintas.
„Mums nemokamai pasiūlė persikelti tik į prastesnį“, – piktinosi Gabrielius. „Visų pirma, jis net ne ant jūros kranto, o norėjome gyventi ant jo. Plotas – tik 16 tūkst. kv. metrų, o mes rinkomės tokį, kurio net 90 tūkst.“, – aiškino keliautojas.
Kadangi kelionė turėjo būti ypatinga ir kambarį pora pasirinko ne eilinį, o „deluxe“. Alternatyviame viešbutyje tokio varianto net nėra.
„Tez Tour“ atstovai lietuviams pasiūlė dar tris variantus, tačiau už juos jau reikėtų primokėti nuo 150 iki 461 euro.
„Bet mes jau sumokėjome 1 200 eurų, o atvažiavę į Turkiją dar turim prisimokėti – nėra logikos“, – piktinosi Gabrielius. Jis pasakojo, kad keliauja daug ir dažnai, vien Turkijoje lankosi jau bent septintą kartą, bet „pirmą kartą susidūrė su tokia situacija, kai nėra maisto ir paslaugų“.
„Tai yra jubiliejaus dovana, tad įsivaizduokit, kokiomis nuotaikomis mes čia gyvenam...“ – 15min sakė jis.
„Tez Tour“: buvome informavę, kad ne sezonas
Kelionių organizatorius „Tez Tour“, iš kurio Gabrielius su drauge pirko kelionę, teigia, kad keliautojai buvo įspėti, jog Turkijoje – dar ne sezonas.
„Prieš įsigydamas kelionę turistas buvo informuotas, jog vyksta atostogų ne sezono metu bei yra tikimybė, jog dalis paslaugų viešbutyje gali būti neteikiamos, gali vykti paplūdimio priežiūros, tvarkymo darbai ir pan. Keliautojas, pasirašydamas Turizmo paslaugų teikimo sutartį, patvirtino, kad su šia informacija susipažino“, – teigiama 15min atsiųstame komentare.
„Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė pateikė ir minėtos sutarties ištrauką: „Priklausomai nuo oro sąlygų kurorte bei gyventojų skaičiaus viešbutyje, sezono pradžioje / pabaigoje (gegužės pradžia / rugsėjo pabaiga) viešbučių teritorijose gali būti neteikiamos kai kurios paslaugos, pvz., gali neveikti atvirieji baseinai, kai kurie lauko restoranai, barai bei kavinės, vandens kalneliai, gali vykti paplūdimio tvarkymo darbai, nevykti pramoginiai renginiai po atviru dangumi ir pan. Siūlomų paslaugų spektrą, trukmę bei laiką nustato viešbučių administracija (savo nuožiūra). Taip pat viešbučių administracija pasilieka teisę savo nuožiūra keisti sutartyje numatytas sezono pradžios / pabaigos datas bei mokamų / nemokamų paslaugų apimtį.“
Anot I.Aukštuolytės, priemoka už kitą viešbutį taip pat gali atsirasti – ir tai nepriklauso nuo kelionių organizatoriaus. „Pasitaiko atvejų, kuomet turistai, būdami vietoje, pageidauja keisti įsigytą apgyvendinimo paslaugą. Tai atliekama ne tik įvertinant turistų lūkesčius, bet ir atsižvelgiant į kitų apgyvendinimo paslaugų teikėjų siūlomas sąlygas. Todėl viešbučio keitimo atveju gali atsirasti ir papildomos priemokos sąlyga“, – paaiškino „Tez Tour“ atstovė.