Jos teigimu, ekonomikos krizė neatbaidė lietuvių noro keliauti į pamėgtas šalis, tačiau privertė juos keisti kelionių pirkimo įpročius ir ieškoti finansiškai patrauklesnių pasiūlymų.
Pasak D.Laivienės, teigiamos įtakos praėjusiam vasaros kelionių sezonui turėjo ir pavasarį veiklą pradėjęs naujas kelionių organizatorius „Star Holidays“.
„Naujas organizatorius išjudino sustingusią turizmo rinką, nes pasiūlydamas populiarių kelionių už patrauklią ir daugumai priimtiną kainą paskatino ir kitus šalies kelionių organizatorius koreguoti savo pasiūlymus. Todėl, palyginti su praėjusių metų liepos ir rugpjūčio mėnesiais, kelionių į populiariausius Turkijos, Graikijos ir Ispanijos kurortus kainos vasarą sumažėjo nuo 20 iki 50 proc.“, – sako D.Laivienė.
Pasak D.Laivienės, finansiškai patrauklių kelionių pasiūlymų ieškantys lietuviai vasarą dažniau rinkosi poilsines nei pažintines keliones. „Neoturas“ duomenimis, 80 proc. vasarą įsigytų kelionių sudarė poilsinės ir tik 20 proc. – pažintinės.
„Pastebėjome tendenciją, jog poilsines keliones į užsienį pamėgę lietuviai vis dar liko ištikimi mėgstamiausiems Turkijos ir Graikijos kurortams. Vasaros sezoną net 84 proc. visų keliaujančiųjų atostogoms pasirinko būtent šias šalis“, – sako D.Laivienė.
Šešerius metus turizmo rinkoje dalyvaujantis UAB „Neoturas“ teikia visas kelionių paslaugas Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. 2009 m. I pusmečio „Neoturo“ kelionių pardavimas siekia daugiau nei 6 mln. Lt.