Paaiškėjo, kad, nepaisant ankstesnių viešnagių Lietuvoje patirties, baltarusiai turistai dažniausiai informacijos apie mūsų šalį ieško internete (38 proc.), beveik tokia pati dalis (37 proc.) respondentų nurodė, kad rėmėsi giminių ir draugų rekomendacijomis. Tarp kitų Lietuvą Baltarusijoje pristatančių informacijos šaltinių minėta reklaminė medžiaga (12,8 proc.), kelionių agentūros (10,1 proc.), verslo partneriai (8,3 proc.).
Kaip svarbiausias kelionės tikslas dažniausiai išskirtas kultūros pažinimas – paminėjo 68,8 proc. respondentų. Tarp kitų dažniausiai tų pačių respondentų minėtų tikslų – verslo reikalai (20,2 proc.), sveikatinimo paslaugos (20,2 proc.), apsipirkimas (13,8 proc.).
Paprašyti įvardinti labiausiai Lietuvoje patikusius dalykus, respondentai dažniausiai minėjo kultūrinį paveldą (81,7 proc.), mūsų šalies gamtą (39,4 proc.), aptarnavimą (37,6 proc.), žmones (26,6 proc.). Taip pat palankiai įvertintos apsipirkimo galimybės, lietuviška virtuvė, ramybė.Net 55 proc. apklaustųjų negalėjo įvardinti jokių neigiamų turizmo Lietuvoje ypatybių. Vis tik 16 proc. respondentųviešnagės Lietuvoje metu trukdė kalbos barjeras, 11 proc. atkreipė dėmesį į vizų režimoar sienos kirtimo nepatogumus. Net ir Lietuvoje dar nesilankę kaimyninės šalies piliečiai kaip vieną iš svarbiausių nesilankymo priežasčių nurodė vizų režimą ir nenorą keliauti per valstybės sieną (29,5 proc.). Džiugina faktas, kad tik 6,3 proc. respondentų nurodė mažą mūsų šalies žinomumą, o net 16,8 proc. Lietuvoje nebuvusių baltarusių ruošiasi atvykti ateityje.