Pernai bendrovė iš trijų Baltijos valstybių atliko 23,44 tūkst. skrydžių – 5,2 proc. daugiau negu užpernai.
„Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas pabrėžė, jog aviakompanija daugiausiai dėmesio pernai skyrė efektyvaus oro susisiekimo su Baltijos regionu užtikrinimui, didelės paklausos verslo ir turistiniams maršrutams.
„Mūsų naujos bazės atidarymas Suomijos Tamperėje šį pavasarį išplės susisiekimo su Skandinavija galimybes“, – pridūrė jis.
Paskutinį praėjusių metų mėnesį keleivių „Air Baltic“ sulaukė 3,3 karto daugiau nei užpernai gruodį – 178 tūkst. žmonių, o skrydžių padaugėjo 2,5 karto iki 2,81 tūkstančio.
Bendrovės pardavimų pajamos per pirmus tris 2021-ųjų ketvirčius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, padidėjo 5,9 proc. iki 127,462 mln. eurų. Pelno iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir nuomos atskaičiavimų (EBITDAR) pernai sausį-rugsėjį uždirbta 6,942 mln. eurų, o jos šis pelno rodiklis tuo pat metu pernai buvo neigiamas – minus 121,298 mln. eurų.
96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.
Kaip jau buvo skelbta, praėjusį mėnesį Europos Komisija, vadovaudamasi valstybinės paramos teikimo Europos Sąjungoje, taisyklėmis, leido „Air Baltic“ akcinį kapitalą valstybės lėšomis padidinti 45 mln. eurų.
Latvijos vyriausybė, kaip pagrindinė „Air Baltic“ akcininkė, pernai rugpjūtį patvirtino 90 mln. eurų valstybės investiciją į skrydžių bendrovės akcinį kapitalą. Likusiai planuojamų investicijų daliai būtinas Europos Komisijos pritarimas.