Skrydžių sumažėjo 73 proc. iki 1,5 tūkstančio.
„Dramatiškas keleivių skaičiaus kritimas dėl COVID-19 pandemijos stebimas visoje aviacijos pramonėje. Kintantys kelionių ribojimai bei įvairios karantino sąlygos Europos šalyse spalį toliau mažino kelionių paklausą“, – sakė „Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas.
„Vis dėlto „Air Baltic“ ir toliau užtikrins būtiną oro susiekimą tarp Baltijos šalių ir pasaulio“, – pridūrė jis.
Anksčiau „Air Baltic“ skelbė planus per visus šiuos metus pervežti maždaug 1,5 mln. – 70 proc. mažiau nei pernai.
Pirmąjį pusmetį „Air Baltic“ COVID-19 pandemijos sąlygomis patyrė 184,77 mln. eurų nuostolį, finansinei apyvartai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sunykus 63,6 proc. iki 78,713 mln. eurų.
Latvijos vyriausybė rugpjūčio pradžioje, sulaukusi Europos Komisijos pritarimo, „Air Baltic“ akcinį kapitalą padidino nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų.
Dabar 96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų priklauso Latvijos valstybei, 3,86 proc. – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonei „Aircraft Leasing 1“.