„Skrydžių bilietai parduodami iš anksto, prieš 1–2 mėnesius. Todėl jie gali atpigti tik tada, kai įsitikinama, jog sumažėjusios degalų kainos išsilaikys ilgiau. Šiuo metu tokios tendencijos rinkoje jaučiamos, todėl „Air Lituanica“ bilietų kainos skrydžiams šiai žiemai ir pavasariui jau šiek tiek mažėja. Kai kuriomis kryptimis bilietai atpigo ir apie 10 proc.“, – „Lietuvos rytui“ kalbėjo „Air Lituanica“ atstovė Sandra Meškauskaitė.
Pasak jos, tarptautiniams skrydžiams naudojami aviaciniai degalai nėra apmokestinami akcizo bei pridėtinės vertės mokesčiais, todėl jų kaina labiau priklauso nuo naftos kainos pokyčių, tačiau net ir pingant naftai jų kaina dėl dolerio kurso svyravimo taip spėriai nesitraukia.
„Nuo rugpjūčio iki dabar aviacinių degalų kaina nukrito apie 23 proc., tačiau už juos atsiskaitoma išskirtinai JAV doleriais, o per tą laiką doleris euro atžvilgiu pabrango apie 10 proc. Tokie pokyčiai nesumažino degalų kainos tiek, kiek ji galėtų mažėti dėl atpigusios naftos“, – dienraščiui sakė bendrovės darbuotoja.