Partnerystės tikslas – susieti vietos turizmo verslo atstovus su keliautojais, jiems pasiūlant naujų, tik vietos žmonėms pažįstamų, patirčių visoje Lietuvoje. Pagal susitarimą su „Airbnb“, VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ parengs 20 unikalių „Airbnb patirčių“, kurias keliautojams pristatys vietiniai partneriai. Be kita ko, tai padės užsienio keliautojams geriau pažinti ne tik svarbiausius turizmo objektus, bet ir pritrauks daugiau keliautojų į regionus, skatins jų ekonominę plėtrą. Vėliau, plečiant „Patirčių“ iniciatyvą visame Baltijos šalių regione, „Airbnb“ platformoje savo pasiūlymus pateiks ir Estijos bei Latvijos nacionalinės turizmo agentūros.
„Vis daugiau keliautojų paieškos platformose ieško ne tik būsto apsistoti kelionės metu, bet ir unikalių bei autentiškų kelionės patirčių. Nekantraujame pradėti bendradarbiavimą su mūsų pirmąja partnere Baltijos šalyse – „Keliauk Lietuvoje“.
Džiaugiamės nacionalinių turizmo skatinimo agentūrų parama plėsti tvarų turizmą regione. Baltijos šalys keliautojams iš viso pasaulio gali pasiūlyti išties daug unikalių patirčių, galimybę, mūsų „Experiences“ platformai padedant, tiesiogiai patirti jų unikalią kultūrą”, – sakė Kathrina Anselm, „Airbnb“ DACH, CEE ir Rusijos regionų vadovė.
„Tikime, kad mūsų partnerystė su „Airbnb“ patirčių programa reikšmingai prisidės skatinant kelionių Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse paklausą, išplės keliautojams siūlomų paslaugų spektrą. Skatiname ir džiaugiamės visomis partnerystėmis padėsiančiomis vietos verslams tapti geriau matomiems globaliu mastu” – sakė Dalius Morkvėnas, VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ vadovas.
„Airbnb Experiences“ globali iniciatyva startavusi 2016 m. keliautojams siūlo platų, kruopščiai atrinktų, šalį ar vietovę reprezentuojančių patirčių spektrą. Pradedant vietos žinovų vedamais edukaciniais užsiėmimais, pasivaikščiojimais po dar nepažintas Vilniaus istorinio centro vietas, baigiant – buriavimu Baltijos jūroje. Iniciatyva gimė atsižvelgiant į keliautojų nuolat išreiškiamą pageidavimą pažinti nematomą lankomų šalių pusę, pažvelgti į ją vietos gyventojų akimis.
Šiuo metu keliautojai visame pasaulyje gali rinktis iš 40 000 patirčių, tūkstantyje pasaulio miestų.
Visiškai neseniai, šių metų sausį, „Airbnb“ taip pat paskelbė pirmąją bendradarbiavimo su Rytų ir Centrinės Europos šalių mokesčių administratoriais iniciatyvą. Vilnius tapo pirmuoju regiono ir Baltijos šalių miestu, kuriame platforma automatiškai apskaičiuos ir tiesiogiai Vilniaus miestui sumokės, platformoje savo paslaugas siūlančiuose viešbučiuose ir individualiuose būstuose renkamą, keliautojų mokestį.
„Airbnb“ platforma jau yra sudariusi per 400 susitarimų su nacionalinėmis vyriausybėmis ir organizacijomis, renkančiomis turizmo mokesčius. Pagal šiuos susitarimus, „Airbnb“ jau surinko ir jų teisėtiems gavėjams pervedė daugiau nei 2 milijardų JAV dolerių vertės turizmo mokesčių.