„Aš oficialiai pareiškiu, kad tarptautinis turizmas niekada nebebus toks, koks buvo iki COVID-19 pandemijos“, – interviu portalui „Axios“ sakė Brianas Chesky.
Jo manymu, ateityje turistai vietas poilsiui ir pramogoms rinksis arčiau namų – daugiausia tokias, kurias galima pasiekti automobiliu, o nacionaliniai parkai taps dar populiaresni.
„Manau pamatysite, kad turizmas taps kur kas artimesnis, orientuotas į nedideles gyvenvietes“, – sakė B.Chesky, remdamasis naujausia „Airbnb“ statistika, kuri rodo vidaus kelionių grįžimą į įprastą lygį.
Kartu jis pabrėžė, jog tarptautinio turizmo verslas išgyvena sunkius laikus.
„Nebeskraidoma lėktuvais, gerokai rečiau kertamos valstybių sienos, nebevykstama į didelius miestus, vengiama ir verslo kelionių“, – teigė B.Chesky.
Jo žodžiais, „kažkada žmonės grįš į lėktuvus“, tačiau jų „kelionių tikslai veikiausiai bus kitokie“.
Anot B.Chesky, prasidėjusios permainos dar daug metų atsispindės verslo kelionėse.
„Aš manau, kad suprasta, jog tam, kam būtų galima susitikti ir pasikalbėti, nebūtina kažkur skristi“, – sakė jis.
Koronaviruso pandemijos sukelta krizė labai skaudžiai smogė „Airbnb“ verslui. Gegužės pradžioje bendrovė atleido ketvirtadalį darbuotojų, smarkiai sumažino investicijas plėtrai, buvo priversta išlikimui rinkoje pasiskolinti 2 mlrd. JAV dolerių, neribotam laikui atidėti pirminį viešą akcijų platinimą.
2008-aisiais San Fransiske įkurta „Airbnb“ pirmąjį veiklos dešimtmetį sparčiai plėtėsi, o jos metinės pajamos per pastaruosius dvejus metus išaugo beveik dukart iki 4,8 mlrd. dolerių pernai. Platformos, dabar veikiančios daugiau nei 100 tūkst. miestų visame pasaulyje, pagrindinės pajamos – komisiniai tiek iš būsto nuomotojų, tiek ir iš nuomininkų.