„Airbus“ bendrovės analitikas Andrew Gordonas mano, jog artimiausiu metu dėl didėjančios gyventojų ekonominės gerovės bei prieinamesnių bilietų keleivių skaičius gali išaugti kone dvigubai, palyginus su šių dienų rodikliais. Lėktuvų gamybos kompanija trina rankas ir tikina, jog vien skandinavų valstybėms per artimiausius 20 metų prireiks bent 500 naujų lėktuvų.
Gordonas ir jo kolegos prognozuoja, jog kasmet skandinavų oro uostų pervežimai didės bent po 4%. O Helsinkio Vantos oro uostas, pasak analitiko, taps vienu iš 90-ties stambiausių tarptautinių pasaulio oro uostų. Dabar Helsinkio Vantos oro uostas per metus aptarnauja apie 15 mln. keleivių, trečdalis jų skrenda tranzitu.
Remiantis „Finnavia“ kompanijos, atsakingos už visų suomių oro uostų veiklą, duomenimis, Helsinkio Vantos oro uostas pajėgus aptarnauti ir 20 mln. žmonių. Jei žmonių srautai pradėtų iš tiesų sparčiai augti, „Finnavia“ svarsto ir apie investicijas į oro uosto plėtimą.
Helsinkiui gražią ir šviesią tranzitinio jungiamojo oro mazgo ateitį pranašauja ir kiti ekspertai, mat miestas yra patogioje geografinėje ir geopolitinėje erdvėje. Patogiai jis išsidėstęs ir Azijos atžvilgiu, o ši tranzitinė jungtis aktyviai stimuliuoja šalies ekonomiką bei suteikia suomiams puikias galimybes keliauti po pasaulį.