Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Amerikiečiai mieliau leidžia pinigus kelionėms nei prekėms

JAV gyventojai pastaruoju metu labiau linkę leisti pinigus kelionėms nei prekėms, skelbia CNBC, tvirtindama, jog tokia tendencija reiškia, kad parduotuvių tinklų laukia sunkiausia nuo pandemijos laikų kova dėl pirkėjų tuo metu, kai prekių kainos stiebiasi į rekordines aukštumas, o jų paklausa mažėja.
Kelionės
Kelionės / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Kelionės Prekės

Be to, anot CNBC, mažmeninės prekybos įmonės priverstos tuo pat metu spręsti virtinę kitų problemų, įskaitant sukauptų perteklinių atsargų išpardavimą.

Kai kurie mažmenininkai jau pradėjo reikšti būkštavimus dėl artėjančių sunkumų. Pavyzdžiui, didžiausia pasaulyje interneto mažmenininkė „Amazon.com Inc.“ praėjusio mėnesio pabaigoje nustebino investuotojus, pateikdama prastesnes nei tikėtasi metų pabaigos finansines prognozes dėl lėtėjančio elektroninės prekybos augimo.

Tuo tarpu turizmo industrijos atstovės, įskaitant aviakompanijas ir viešojo apgyvendinimo įstaigas, pramogų organizatores, džiūgauja didėjančia jų siūlomų paslaugų paklausa.

„Tendencija leisti pinigus patirčiai tęsiasi“, – pareiškė vienos didžiausių pasaulyje atsiskaitymų sistemos „Mastercard“ vadovas Michaelas Miebachas.

„Stebime išlaidų oro susisiekimo, apgyvendinimo ir restoranų paslaugoms stabilumą, bet jų mažėjimą tokioms prekių kategorijoms kaip baldai ar namų apyvokos prekės“, – pabrėžė jis.

„Mastercard Spending Pulse“ duomenimis, rugsėjį lėktuvų bilietų pardavimai Jungtinėse Valstijose per metus išaugo daugiau nei 1,5 karto, o palyginti su tuo pačiu ikipandeminių 2019-ųjų mėnesiu – daugiau nei dešimtadaliu. Savo ruožtu viešbučių paslaugų paklausos augimas siekė atitinkamai 38 proc. ir 42 procentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai