Pasak renginio organizatorių, „Starway“ apdovanojimų metu iš viso vertinta 170 šiuo metu Lietuvoje veikiančių agentūrų.
„Kelionių agentūros yra viena svarbiausių grandžių turizmo industrijoje. Būtent jos organizuoja sklandų kontaktą tarp kelionių organizatoriaus, kuriančio kelionių paketus, ir keliautojo. Todėl mums buvo didelė garbė atsidėkoti partneriams už kasdienį įtemptą darbą ir puikius rezultatus, sukvietus juos į penkias dienas trukusią turizmo šventę Turkijoje, kurią tradiciškai vainikavo prestižiniai „Starway“ apdovanojimai“, – apie renginį pasakoja „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova.
Beveik 150 svečių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Gruzijos ne tik mėgavosi maloniomis pramogomis, bet ir dalijosi ekspertinėmis patirtimis, profesinėmis žiniomis. Diskusijos apėmė turizmo verslo pokyčius ir prisitaikymą pandemijos metu, sektoriaus perspektyvas, tendencijas ir ateinančių sezonų planus.
Kaip teigia O. Belova, pastarasis 2022 m. vasaros sezonas tiek visam išvykstamojo turizmo sektoriui, tiek pačiam kelionių organizatoriui buvo kaip niekad produktyvus.
„Mūsų skaičiavimais, kartu su „Coral Travel“ į populiariausius Turkijos kurortus keliavo apie 100 000 poilsiautojų iš visų Baltijos šalių. Ateinančią vasarą praėjusio sezono rodiklius siekiame padidinti dar 34 proc., be Turkijos, pristatatydami ir kitas naujas kryptis: Graikiją (Rodas, Kreta), Juodkalniją, Bulgariją ir Tunisą. Vasaros sezono piko metu iš Vilniaus į Antaliją planuojame išskraidinti net 15 lėktuvų per savaitę“, – apie 2023-ųjų vasaros planus pasakoja kelionių ekspertė.
Pasak jos, kelionių organizatoriaus žiemos sezono pardavimų rezultatai jau rodo 50 proc. augimą, palyginti su praėjusių metų žiemos sezonu. Šiuos rodiklius lėmė prie poilsiautojų iš Lietuvos pamėgto tiesioginiais skrydžiais pasiekiamo Egipto kurorto Hurgados pridėti tiesioginiai skrydžiai į Šarm aš Šeicho kurortą bei atidarytos trys naujos kelionių paketų kryptys: JAE, Marokas ir Tenerifė (iš Latvijos ir Estijos).
Siekiant dar efektyvesnių rezultatų ir daugiau išskraidintų laimingų keliautojų iš Lietuvos, „Starway“ renginyje „Coral Travel“ pabrėžė didelį suinteresuotumą stiprinti santykius su kelionių agentūromis. Beje, pastarosios neslėpė, kad kelionė į Turkiją su įspūdingais prizais, raudonu kilimu ir galimybe pailsėti bei pabendrauti su turizmo sektoriaus kolegomis gyvai – puiki paskata ne tik drauge siekti geriausio rezultato, bet ir dar nuodugniau pažinti Lietuvos keliautojams parduodamą organizatoriaus produktą.