Apie perkeltą skrydį „Air Lituanica“ klientė sužinojo atsitiktinai – užėjusi į VNO puslapį

Šeštadienį į Daniją turėjusi skristi vilnietė Birutė Šimkūnaitė priblokšta. Likus dienai iki skrydžio moteris sužinojo, kad jo nebus. Paaiškėjo, kad oro linijų bendrovės „Air Lituanica“ skrydžio iš Vilniaus į Bilundą (Danija) datos buvo pakeistos dar prieš mėnesį. Tačiau lietuvė ir kartu planavę keliauti jos draugai teigia nebuvę įspėti apie pakeitimus.
Air Lithuanica
Air Lithuanica / BFL nuotr.
Temos: 1 Oro uostas

Išskristi pas seniai matytą brolį į Daniją vilnietė turėjo šeštadienį, 14.05 val. Į šią kelionę kartu planavo vykti ir dar keletas bendrų draugų, gyvenančių kitame Lietuvos mieste. 

„Jeigu penktadienį atsitiktinai nebūčiau patikrinusi Vilniaus oro uosto interneto puslapio, šeštadienį visi būtume važiavę į oro uostą“, – 15min.lt pasakojo B.Šimkūnaitė.

Priblokšta netikėto atradimo, pašnekovė paskambino į bendrovės „Air Lituanica“ Klientų aptartavimo skyrių. Ten moteris sužinojo, kad spalį buvo pakeistos skrydžių į Bilundą (Danija) datos. Bendrovės atstovai tikino, kad iš anksto bilietus įsigijusius keleivius buvo informavę apie pasikeitimus. Tai esą buvo padaryta elektroniniais laiškais.

Elektroninį laišką spalio 7 dieną aš gavau. Tačiau jame nebuvo nieko apie pasikeitusias datas. Tik parašyta, kad skrydžio laikas skiriasi 10 min, – tikino B.Šimkūnaitė.

„Elektroninį laišką spalio 7 dieną aš gavau. Tačiau jame nebuvo nieko apie pasikeitusias datas. Tik parašyta, kad skrydžio laikas skiriasi 10 min”, – tikino B.Šimkūnaitė. Dar vieno elektroninio laiško, kuris, kaip teigė „Air Lituanica“ darbuotojai, jai ir kitiems keleiviams, kuriems buvo pakeistos skrydžių datos, buvo išsiųstas, moteris sakė iš viso negavusi.

„Bilietai kainavo 220 litų. Žiūrėjau kitų oro linijų pasiūlymus tam pačiam laikui (lapkričio 22-26 dienomis – red. past.): jei iš jų pirkčiau bilietus dabar, man tai kainuotų virš 1000 litų. Į Daniją noriu nuskristi dabar, nes tai – seniai planuotas skrydis. Iš anksto susiderinau atostogas darbe. Danijoje ketinau aplankyti brolį, kurio seniai nemačiau...“ – nusivylimo neslėpė „Air Lituanica“ klientė.

Turėjo pasiūlyti alternatyvą

Oro linijų bendrovės „Air Lituanica“ Komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė patvirtino, kad prieš mėnesį buvo pakeistos skrydžių į Bilundą (Danija) ir Prahą (Čekija) datos. Anot jos, kaip paprastai tokiais atvejais daroma, bilietus iš anksto įsigiję klientai apie pasikeitimus buvo informuoti nedelsiant – ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki numatyto skrydžio dienos. „Jiems buvo pasiūlytos dvi galimybės: arba kitos skrydžių datos, arba galimybė susigrąžinti pinigus už įsigytus skrydžius. Mano žiniomis, praėjusią savaitę visi perkeltų skrydžių pirkėjai jau buvo informuoti apie pasikeitimus“, – 15min.lt tikino „Air Lituanica“ Komunikacijos vadovė.

Tačiau su portalu susisiekusi B.Šimkūnaitė tvirtino ką kita. Anot moters, penktadienį paskambinusi į Klientų aptarnavimo skyrių ji neišgirdo pasiūlymo pasirinkti kitą skrydį ar susigrąžinti pinigus.

„Man tik pasakė, kad skrydžio nebus“, – teigė nukentėjusioji. Ji neatmetė, kad situaciją bandys spręsti teisinėmis priemonėmis: „Bandysiu susisiekti su teisininku ir ieškoti galimybių prisiteisti kompensaciją“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų