Iš tiesų dauguma lėktuvų dažniausiai jau skrenda beveik maksimaliu savo greičiu, tad yra mažai galimybių „paspausti“ ir keleivius taip nuskraidinti greičiau.
Lakūnai gali sutaupyti laiko kitais būdais, bet jie nuo jų ne visada priklauso. Dažniausias jų, anot Johno Coxo, yra darbas su oro eismo kontrole – kad ši leistų sutrumpinti maršrutą.
Daug skrydžių nėra paprasčiausiai tiesi linija tarp oro uosto A ir oro uosto B. Dažnai ji išlinksta dėl to, kad eismas ore irgi reguliuojamas ir maršrutai dėliojami taip, kad būtų išvengta pernelyg didelio orlaivių skaičiaus vienoje vietoje. Lakūnai gali prašyti, kad jiems leistų skristi tiesesne linija, tad taip būtų sutaupoma laiko.
Du reikšmingiausi veiksniai, kurie gali sutrumpinti kelionės laiką, yra vėjo kryptis ir greitis bei vadinamasis taksi laikas. Pastarasis priklauso nuo eismo atvykimo oro uoste – kiek tuo metu lėktuvų leidžiasi. Kuo taksi laikas trumpesnis, tuo greičiau galėsite išlipti iš lėktuvo.
Stiprus vėjas, pučiantis skrydžio kryptimi, taip pat padeda sutaupyti ne tik laiko, bet ir degalų.