Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar lėktuvai yra kruopščiai išvalomi prieš skrydį? Ne – savo sėdynę galite rasti apvemtą

Dave'as Gildea džiaugėsi priėmęs sprendimą pakeisti savo ekonominės klasės bilietus brangesniais. Tačiau tas džiaugsmas truko tik porą valandų.
Lėktuvo salonas
Lėktuvo salonas / 123rf.com nuotr.

„British Airways“ skrydis iš Londono į Sietlą nebuvo kuo nors išskirtinis. Jis vyko sklandžiai, be techninių gedimų, stiprios turbulencijos ar kitų problemų. Tačiau tai nepaguos 38-erių Gildea – šis keleivis surado didelę vėmalų dėmę ant savo sėdynės.

Pasirinkęs verslo klasės bilietus Gildea tikėjosi pailsėti. Tai, beje, yra dažniausia priežastis rinktis aukštesnes klases. Didesnės ir patogesnės sėdynės, daugiau vietos kojoms ir puiki proga gerai išsimiegoti. Tai Gildea ir ketino daryti, kai po poros valandų nuo pakilimo jis atlenkė kojų atramą. Čia laukė staigmena – didelė išdžiūvusių vėmalų dėmė.

Iš kur Gildea žinojo, kas tai? Na, vaizdas nepaliko abejonių. Kažkam ankstesniame skrydyje pasidarė bloga, ir skrandžio turinys išsiveržė į laisvę. Čia jis tapo abstrakčiu menu ant kojų atramos ir dar strazdanomis papuošė šalia esančią sieną. Tai atskleidžia paprastą faktą – lėktuvas, kuriuo keliausite, yra nešvarus.

Jei skrisite antroje dienos pusėje, tikimybė, kad jūsų lėktuvas atlieka jau ne pirmą skrydį, yra didžiulė. Orlaivis nusileidžia, keleiviai išlipa, iškraunamas bagažas, o tuomet vyksta degalų papildymas, keleivių laipinimas ir naujo krovinio talpinimas apačioje. Viskas vyksta labai greitai, tačiau lėktuvo salonas yra sutvarkomas – surenkamos šiukšlės, išrikiuojamos pagalvėlės, saugumo instrukcijos, pasidarbuojama dulkių siurbliu. Žinoma, šio darbo intensyvumas priklauso nuo laiko tarp tūpimo ir naujo skrydžio.

Taigi, kai tas keleivis apvėmė sėdynę, jis tikriausiai nieko nesakęs nulenkė kojų atramą ir toliau kelionę tęsė su atsilaisvinusią vietą pilve užėmusiu gėdos ir kaltės jausmu. Lėktuvas buvo sutvarkytas paviršutiniškai, ir niekas visų judančių dalių net netikrino. Galiausiai Gildea padarė savo atradimą ir ėmė skųstis.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„British Airways“ lėktuvas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„British Airways“ lėktuvas

Pirmoji skrydžių palydovės reakcija – klausimas, ar vėmalai ten jau buvo, kai sėdynėje įsikūrė pats Gildea. Dėmės sausumas įrodė, kad Gildea nekaltas – jis yra šio incidento auka. Tačiau kita sėdynė vyrui nebuvo pasiūlyta. Vietoje to jis gavo papildomą antklodę, kuria galėjo uždengti nepažįstamojo dovaną. Aišku, Gildea miegodamas vartėsi, antklodė nukrito, ir sudžiūvusios masės trupiniai pateko ant jo kelnių.

„British Airways“ atstovai teigia, kad bendrovė pradėjo tyrimą. Gildea, žinoma, tikisi, kad jis baigsis kompensacija, nors pats teigia, kad tai buvo vienintelis nusiskundimas per visą skrydį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos